Et profilbilde

Stipendiat
Kristin Sunde { "honorific-suffix": "Stipendiat", "fn": "Kristin Sunde", "tel": "", "email": "kristin.sunde@uis.no" }

Avdeling/enhet Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt/senter Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking

Undervisning

Forskningsområder

Utvalgte publikasjoner

Pågående forskning

Arbeidserfaring

Vitenskapelige publikasjoner (fra CRISTin)

  • Furnes, Bjarte Reidar; Sunde, Kristin (2017). Stasjonsundervisning – bruk, aktiviteter og tilpasning i et utvalg norske klasserom. Skrivesenteret og Lesesenteret; 2017-05-09 - 2017-05-11.
  • Rongved, Elisabeth; Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin (2017). Førsteklassingene lærer bokstavene raskere. Forskning.no. [Internett]; 2017-03-23.
  • Sunde, Kristin (2017). Bokstavinnlæring - stor endring på kort tid. 2017-06-13.
  • Sunde, Kristin (2017). Teaching practice in early literacy instruction and student's development of literacy skills. 2017-05-09 - 2017-05-11.
  • Sunde, Kristin; Lundetræ, Kjersti; Uppstad, Per Henning (2017). Progresjon i bokstavinnlæringen - stor endring på kort tid. 2017-05-09 - 2017-05-11.
  • Sunde, Kristin (2016). Bokstavlæring og rask progresjon. Bergen kommune; 2016-10-17 - 2016-10-19.
  • Sunde, Kristin (2016). Introduksjonssamling Språkløyper.
  • Sunde, Kristin (2016). PIRLS, kurs for lærere. 2016-02-04 - 2016-02-12.
  • Sunde, Kristin (2016). Two Teachers, kurs for lærere og skoleledere. 2016-06-06 - 2016-06-13.
  • Sunde, Kristin (2016). Vi så det allerede i 1. klasse. Tidlig innsats i leseopplæringen.. 2016-02-15.
  • Sunde, Kristin (2015). Hva er stasjonsundervisning?.
  • Sunde, Kristin (2015). Hvordan bruke stasjonsundervisning?.
  • Sunde, Kristin; Bentsen, Edle Inga (2015). Faktorer som kan påvirke ordavkodings- og staveferdighet.