Et profilbilde

Stipendiat
Marianne Ree Særheim { "honorific-suffix": "Stipendiat", "fn": "Marianne Ree Særheim", "tel": "", "email": "marianne.r.serheim@uis.no" }

Avdeling/enhet Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt/senter Institutt for barnehagelærerutdanning
Rom HL U-310

Forskningsområder

Utvalgte publikasjoner

Pågående forskning

Arbeidserfaring

Vitenskapelige publikasjoner (fra CRISTin)

  • Særheim, Marianne Ree (2015). Barn lærer best gjennom lekfull kommunkasjon. Første steg. ISSN 1504-1891. Hefte 3. s. 36-39.
  • Særheim, Marianne Ree (2015). Barn lærer best gjennom lekfull kommunkasjon.
  • Særheim, Marianne Ree (2017). "En pågående Phd studie om barns medvirkning i felleskap i barnehagen». Fakultet for samhällsvetenskap og for lärarutbildingen; 2017-10-13 - 2017-10-15.
  • Særheim, Marianne Ree (2017). Hvordan beskriver barna deres felleskap i barnehagen,og hva oppfatter de som vilkår for å delta i slike felleskap?. Universitetet i Agder; 2017-05-30 - 2017-05-31.
  • Særheim, Marianne Ree (2017). Medvirkning i felleskap-Barnehagens verdigrunnlag. Fakultet for samhällsvetenskap og for lärarutbildingen; 2017-10-03.
  • Særheim, Marianne Ree (2017). Participation in kindergarten-a question of Quality. 2017-01-24.
  • Særheim, Marianne Ree; Alvestad, Marit; Johansson, Eva Marianne (2017). Hallmark for participation-children´s conceptions on how to get access to communities in preschool. EECERA; 2017-08-29 - 2017-09-01.
  • Særheim, Marianne Ree (2016). Medvirkning i barnehagen-et spørsmål om kvalitet. Institutt for barnehagelærerutdanningen;
  • Særheim, Marianne Ree (2016). Medvirkning i felleskapet. GoBaN; 2016-06-03.
  • Særheim, Marianne Ree (2015). Barn lærer best gjennom lekfull kommunkasjon.