
Podkast frå Barnkunne – Senter for barnehageforskning
I podkast-serien BluPodden finn du fleire enn 20 episodar som formidlar forskingsbasert kunnskap om både utdanning og praksis innan barnehagefeltet.
I podkast-serien BluPodden finn du fleire enn 20 episodar som formidlar forskingsbasert kunnskap om både utdanning og praksis innan barnehagefeltet.
Institutt for lærerutdanning ved NTNU har det siste tiåret vært med i en rekke skoleutviklings- og forskningsprosjekter knyttet til realfag. Her får du presentert de som aktuelle innen temaet bærekraft.
Transforming Education ved Universitetet i Stavanger driver forskning rundt utdanning for bærekraftig utvikling. Forskningsgruppen er blant annet vertskap det månedlige Bærekraftseminaret.
Faglitteraturen i studieemna er meint å innvie studentane i eit profesjonelt fellesskap og danne grunnlag for forskingsbasert praksis, men tekstane er ofte utfordrande å forstå og sikrar ikkje åleine eit felles profesjonsgrunnlag. Lærarutdanningane er her ikkje noko unntak. Videobaserte, pedagogiske modellar kan vere eit tiltak for å støtte studentane i den faglege utviklinga deira.
Høgskolen i Innlandet med prosjekt som skal hindra praksissjokk for studentane.
Høgskolen i Innlandet leiar eit samarbeidsprosjekt som skal bruke blant anna VR-teknologi for å avdekke eventuelle rasistiske haldningar i norske lærarutdanningar.
Hva kjennetegner en campus som har positiv innvirkning på virksomheten den rommer? Denne systematiske kunnskapsoppsummeringen gir svar.
En verden av muligheter — Internasjonal studentmobilitet i høyere utdanning
Det finnes knapt noe som over tid har sterkere innflytelse på kvaliteten i barnehagene og skolene enn lærerutdanningene. Lærerutdanningene bidrar ikke bare med fagkunnskaper og pedagogiske metoder til hver enkelt lærer; de former de norske lærerprofesjonenes grunnleggende syn på læring og danning, og dermed kvaliteten på all aktivitet i landets barnehager og skoler. Lærerutdanningenes attraktivitet og prestisje påvirker også hvem som søker seg til læreryrket.
Digitale simulatorarar har blitt hevda å vera ein god måte for lærarstudentar å øva seg i tenkte undervisingssituasjonar og såleis gjera overgangen frå teori til praksis lettare. Denne litteraturgjennomgangen presenterer kunnskap frå 15 studiar som ser nærare på samanhengar mellom lærarstudentane sin mellommenneskelege kompetanse, trivsel og bruk av simulatorar.