Fagartikkel
Videobaserte læringsformer - fem gode grunnar til å prøve det ut i lærarutdanningane
Faglitteraturen i studieemna er meint å innvie studentane i eit profesjonelt fellesskap og danne grunnlag for forskingsbasert praksis, men tekstane er ofte utfordrande å forstå og sikrar ikkje åleine eit felles profesjonsgrunnlag. Lærarutdanningane er her ikkje noko unntak. Videobaserte, pedagogiske modellar kan vere eit tiltak for å støtte studentane i den faglege utviklinga deira.
Fagartikkel
Lærarstudentar øver på foreldresamtalen med VR-simulering
Høgskolen i Innlandet med prosjekt som skal hindra praksissjokk for studentane.
Fagartikkel
Nytt prosjekt skal forske på rasisme i lærarutdanningene med VR-teknologi
Høgskolen i Innlandet leiar eit samarbeidsprosjekt som skal bruke blant anna VR-teknologi for å avdekke eventuelle rasistiske haldningar i norske lærarutdanningar.
Rapport og melding
Meld. St. 31
Samisk språk, kultur og samfunnsliv - Digitalisering
Rapport og melding
Meld. St. 14
Kompetansereformen - Lære hele livet
Rapport og melding
Kunnskapsdepartementet: Lærerutdanning 2025. Nasjonal strategi for kvalitet og samarbeid i lærerutdanningene
Det finnes knapt noe som over tid har sterkere innflytelse på kvaliteten i barnehagene og skolene enn lærerutdanningene. Lærerutdanningene bidrar ikke bare med fagkunnskaper og pedagogiske metoder til hver enkelt lærer; de former de norske lærerprofesjonenes grunnleggende syn på læring og danning, og dermed kvaliteten på all aktivitet i landets barnehager og skoler. Lærerutdanningenes attraktivitet og prestisje påvirker også hvem som søker seg til læreryrket.