Hvilke digitale kompetanser bør framtidens lærere ha?
Den norske skolen blir stadig mer digitalisert. Hvordan forbereder lærerutdanningen studentene på en...
Nyutdanna lærarar og klasseromsleiing
Mange nyutdanna lærarar strever med klasseromsleiinga. Dette forskingsnotatet presenterer ein studie...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Kjønnsforskjeller i episodisk hukommelse
Evnen vår til å hente fram minner om hendelser som har skjedd oss (episoder), er viktig for å...
Likskapar og ulikskapar mellom kjønna
Både i forsking, populærlitteratur og kvardagstale har det vore, og er det, vanleg å lese og høyre...
Pedagogiske tilnærminger til utvidet virkelighet
Smarttelefonens inntog har ført til en økning av bruk av teknologi i klasserommet, blant annet av...
Små barns læring med robotteknologi
Denne systematiske kunnskapsoversikten gir innsikt i forskning om små barns læring med...
Pedagogiske antakelser og bruk av teknologi i skolen
Teknologi blir i økende grad brukt i lærings- og undervisningssammenheng, men det er store...
Kognitive gevinster av å lære programmering i skolen
Denne artikkelen kan ha særlig interesse for grunnopplæring ettersom norsk skole får nye læreplaner...
Didaktisk digital forteljing
Digital forteljing har vore brukt som pedagogisk metode sidan 1990-talet, men det manglar...