Demokratisk kompetanse: Hvilke undervisningsmetoder fungerer best?
Skolen skal utvikle demokratiske verdier og medborgerskap blant barn og unge. Forskning viser at...
Redusert karakterbruk i vurdering
Kjenner elevar og studentar som slepp karakterar seg meir motiverte og mindre stressa? Eller blir...
Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Digitale vurderingar i skulen
I seinare tid har ein sett eit skifte frå vurderingar ved bruk av penn og papir til vurderingar ved...
Skulebaserte tiltak for barn og unge med akademiske vanskar
Kva kan skulen gjere for å hjelpe elevar som står i fare for å prestere dårleg i akademiske fag...
Tospråklegheit og kognitive evner
Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...
Læringseffekten av elevsamarbeid
Korleis gruppene er sett saman gjev ikkje utslag for læringa. Det viktigaste er at gruppa får...
Fører utdanning til høyere intelligens?
Forskning på kognitive ferdigheter indikerer at det er en sammenheng mellom mengde utdanning og...
Læringseffekten av elevsentrert undervising
Tilpassa undervisningsmetodar som tar omsyn til elevane sine individuelle behov, evner og interesser...
Effekten av lesing på skriveferdigheter
Det å være rundt andre som leser har en tydelig positiv virkning på barn og unges skriveferdigheter.
En sammenligning av barns lesing på papir versus nettbrett
En omfattende metaanalyse av tidligere forskning har funnet at barn i alderen ett til åtte år har...