Fra barne- til ungdomsskole – tiltak før og etter overgangen
Å starte på ungdomsskolen kan være utfordrende for mange. Forskning viser at målrettede tiltak både...
Foreldre påvirker elevers matematikkresultater
Matematikk er et av grunnskolens kjernefag, men også et fag mange elever og foreldre synes er...
Gode overgangar frå barne- til ungdomsskole
Kva skal til for å skape ein god overgang frå barne- til ungdomsskolen? Ein gjennomgang av forsking...
Overgangar frå barne- til ungdomsskole
Denne studien ser nærmare på barn sine erfaringar, både gode og dårlege, i overgangen frå barne- til...
Kreativitet styrkar matematikkprestasjonar
Elevar som tenkjer kreativt, har større sjanse for å lukkast i matematikkfaget. Derfor er det viktig...
Tospråklegheit og kognitive evner
Det er ei vanleg oppfatning at tospråklege barn har kognitive fordeler som einspråklege ikkje har...
Sammenhenger mellom foreldres engasjement og barns skoletilpasning
Foreldre er en viktig ressurs for barns sosiale, emosjonelle og faglige skoletilpasning. Denne...
Utforsking av tilhøvet mellom språkleg og matematisk dugleik
Peng et al. har utforska tilhøvet mellom språk og matematikk gjennom ein analyse av data frå 344...