
Video-opptak av webinaret «Hva er hensiktsmessig bruk av digital teknologi i skolen»
Her kan du se opptak av webinaret som var sluttkonferanse for GrunnDig-prosjektet.
Her kan du se opptak av webinaret som var sluttkonferanse for GrunnDig-prosjektet.
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
I denne episoden av podkasten Oppsummert kunnskap får du vite mer om både forskning på og bruk av...
Mobbing blant barn og unge med nevrologiske eller psykiske utviklingsforstyrringar er et problem som...
Mobbing er et utbredt problem på skoler verden over. For å motarbeide dette problemet utformes og...
Her finner du podkastene som er produsert i GrunnDig-prosjektet - Digitalisering i grunnopplæring...
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
De fleste norske elever har i dag sin egen digitale enhet. I artikkelen som presenteres her, har...
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Lærere anerkjenner at nettmobbing er et problem i skolen, men føler seg dårlig forberedt til å...
How can teaching with technology support student active learning in higher education?
Forskning viser at skolemiljøet har stor betydning for elevers, ansattes og foresattes opplevelse av...
En systematisk kunnskapsoversikt av anti-mobbeprogrammer viser at tiltak mot mobbing i skolen er...
Nettmobbing er et digitalt fenomen som er svært problematisk blant annet fordi det kan utføres til...
Mobbing og nettmobbing blant barn og unge er stadig et problem. Mobbing påvirker hverdagen til alle...