
Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
I seinare tid har ein sett eit skifte frå vurderingar ved bruk av penn og papir til vurderingar ved...
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
De fleste norske elever har i dag sin egen digitale enhet. I artikkelen som presenteres her, har...
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Lærarutdanningar klarer ikkje å førebu lærarstudentar godt nok på å driva seksualundervisning i...
Korleis gruppene er sett saman gjev ikkje utslag for læringa. Det viktigaste er at gruppa får...
Forskning på kognitive ferdigheter indikerer at det er en sammenheng mellom mengde utdanning og...
Tilpassa undervisningsmetodar som tar omsyn til elevane sine individuelle behov, evner og interesser...
Det å være rundt andre som leser har en tydelig positiv virkning på barn og unges skriveferdigheter...
How can teaching with technology support student active learning in higher education?
Hva kjennetegner gode pedagogiske tiltak for evnerike elever og elever med stort læringspotensial?