Tjenestetype: | Standard 1) |
Tjenestekategori: | Undervisningsstøtte |
Tilgjengelighet: | Standard tilgjengelighet |
Kritikalitet: | Medium |
Brukere: | Ansatte, studenter, gjester |
Kunder: | Hele UiS |
AV-TELEFON
Gir support på kort varsel når brukere har problemer med å benytte AV-systemene under undervisning, møte, konferanse 2).
Vakttelefon-nr.: 51 83 45 67
Leveransemål: Telefon besvares innen 30 sekunder, og assistanse gis innen 5 min. (i 90 % av tilfellene).
Support gis ved fjernstyring av AV-utstyret der dette er mulig, ellers ved at personell rykker ut.
Elementer i Bestillingskatalogen
|
Opplæring i bruk av videokonferanse Brukere: Ansatte, Leveres innen 4 dager |
|
Opplæring i bruk av AV-utstyr Opplæring i bruk av utstyr i forelesingsrom eller møterom. Brukere: Ansatte, Leveres innen 5 dager |
|
Nytt AV-utstyr Rådgiving, innkjøp og installasjon av AV-utstyr. Brukere: Ansatte, Leveres etter avtale, Faktureres kunde. |
Prising
1) Som standard tjeneste dekkes tjenesten over det ordinære IT-budsjettet, men enkelte bestillingselementer kan være priset separat / medføre kostnad for kunden. Dette vil da framgå av i beskrivelsen av bestillingselementet.
Vilkår og betingelser
2) AV-Vakttelefon under konferanser må være bestilt på forhånd, via "Bistand ved arrangement".