Bestill en omvisning på UiS

Har du tenkt å studere ved Universitetet i Stavanger, eller er du nysgjerrig på hvordan vi har det på campus? UiS arrangerer omvisninger for alle interesserte.

Studenter utenfor Arne Rettedalshus, campus Ullandhaug

Våre studentambassadører ønsker velkommen besøk fra ungdomsskole, videregående skole og andre nysgjerrige.

Dere får en presentasjon av studietilbudet ved UiS og hvordan det er å være student ved et universitet. Deretter tar vi dere med på en omvisning på campus Ullandhaug.

Ønsker dere en grundigere omvisning på en særlig studieretning, for eksempel ingeniørfag, lærerfag eller helsefag, er dette mulig å bestille.

• Tilbudet egner seg for: ungdomsskoler, videregående skole, folkehøgskoler, forsvaret eller andre grupper som ønsker mer informasjon om UiS.
  • Omvisningen må bestilles minst 2 uker før ønsket besøksdato.
  • Minimum antall på gruppe: 5 personer.

Velkommen! Bestill besøk her.