Gratis billetter på oljemessen (ONS) for alle studenter

Tirsdag 23. august 2022 kl. 12:30-13:45,
Arne Rettedals hus,
AR G-001.

Velkommen til Kick-off for ONS Young på Arne Rettedals hus 23. august!

ONS Kick off!

ONS ønsker alle studenter ved UiS velkommen til Kick-off for ONS Young på Arne Rettedals hus 23. august i stolpetimen fra kl.12:30-13:45.

Dette er arrangementet for deg som er nysgjerrig på å vite mer om ONS og hvorfor du skal ta deg til tid til å delta på ONS som student.

ONS er verdensledende energi-samlingsarena!. Her finner du messehall med utstillinger, konferanse og festival, alt i ett. I mer enn 40 år har ONS vært den store scenen for internasjonale energi arrangementer, og med det er ONS en unik møteplass for alle som er involvert i, eller interessert i energisektoren. Dette vil du ikke gå glipp av.

Program:

12:30-12:45 Velkommen til ONS UiS-studenter

12:45                Programstart, Mille Marie Isaksen introduserer

12:50                Hva er egentlig ONS Young 2022, og hvorfor skal du delta som student?

13:00                Ørjan Gjerde (DNO Norge AS) og Yrja Oftedal Power (Ladies Podcast)

13:20                Spørsmål til panelet

13:30                Avrunding – MELD DEG PÅ ONS YOUNG!

Call to action: Meld deg på ONS Young University Day!

Som student får du fri tilgang til "University Day" som er rettet og relevant spesielt for deg som student, du får også tilgang til messeområdet!