Bjergsted Brass Festival – Samarbeidskonsert mellom SSO og Stavanger Brassband

Torsdag 21. september 2023 kl. 19:30-21:30,
Stavanger Konserthus,
Fartein Valen.

Kjøp billett via Stavanger konserthus.

Bjergsted Brass Festival 2023 inviterer til ein samarbeidskonsert mellom Stavanger Synfoniorkester og Stavanger Brassband torsdag 21. september i Fartein Valen.

Program:
Higgins: Concerto Grosso for brassband og orkester (bestillingsverk)
Rimskij-Korsakov: Scheherazade

• Tianyi Lu, dirigent
  • Stavanger Brass Band, korps
  • Emily Davis, konsertmester

Les meir om konserten og kjøp billett her.

Det er mogleg at det kan kome rabatterte billettar, men førebels er det ikkje avklart. Så dersom du ønskar garantert billett så kan du bestille nå.

Plakat Bjergsted Brass Festival. Brass-musikerer på strand

Bjergsted Brass Festival foregår i heile veke 38 og er eit samarbeidsprosjekt mellom UiS Fakultet for utøvande kunstfag, Stavanger kulturskole, Stavanger Symfoniorkester, Stavanger katedralskole si musikkline, Vågen vgs si musikkline, Norges Musikkorps Forbund avdeling Rogaland og den ideelle organisasjonen Bjergsted trombonelaug.

Årets tema er «Small Brass». Les meir om festivalen og få oversikt over alle vekas konsertar her.

Konsertar og framsyningar ved UiS

Bjergsted-konferansen 2024