Bjergsted Brass Festival – Solist og kammerkonsert

Lørdag 23. september 2023 kl. 17:30-19:00,
St. Petri Kirke, Stavanger.

Gratis inngang

Bjergsted Brass Festival 2023 inviterer til solist og kammerkonsert i St. Petri kirke laurdag 23. september.

Ulike kammergrupper frå weekend-kurset til festivalen speler opp, samt Genghis Barbie Horn Quartet og Sola Brassband med gjestesolistane Owen Farr, althorn og ein solist på kornett (TBA).

Plakat Bjergsted Brass Festival. Brass-musikerer på strand

Bjergsted Brass Festival foregår i heile veke 38 og er eit samarbeidsprosjekt mellom UiS Fakultet for utøvande kunstfag, Stavanger kulturskole, Stavanger Symfoniorkester, Stavanger katedralskole si musikkline, Vågen vgs si musikkline, Norges Musikkorps Forbund avdeling Rogaland og den ideelle organisasjonen Bjergsted trombonelaug.

Årets tema er «Small Brass». Les meir om festivalen og få oversikt over alle vekas konsertar her.

Konsertar og framsyningar ved UiS

Bjergsted-konferansen 2024