Gratis pianokonsert med musikk av Clara og Robert Schumann

Ledaal, Stavanger.

Med elevar frå Unge talenter Bjergsted

Publisert Sist oppdatert
Ledaal, fra framsiden med trær og busker på siden
Foto: Lene Berge Førland/MUST

Pianoelevane i det regionale talentutviklingsprogrammet Unge talenter Bjergsted (UtB) har fordjupa seg i musikk av Clara og Robert Schumann.

UtB er eit regionalt talentutviklingsprogram for unge musikarar i Rogaland. Det er eit samarbeid med UiS Fakultet for utøvende kunstfag og Stavanger kulturskole. Spesielt interesserte og talentfulle elevar i musikk, i aldersgruppa 12-19 år, møtast kvar veke for samspeltilbod der elevane får oppleve gleda og utfordringa med å spele kammermusikk. Rik konserterfaring, mesterklasser og teoriundervisinga er også viktige delar av programmet.

På denne konserten får vi høyre pianistane i UtB fremføre både fleirhendig- og solomusikk, komponert av Schumann-ekteparet. Programmet blir fletta saman av små historiar og publikum blir tatt med på ei reise til romantikkens kanskje fremste pianofamilie.