Konferansen Society for Experimental Finance (SEF) 2024

Den 14nde internasjonale konferansen til The Society of Experimental Finance finner sted på Handelshøgskolen ved Universitetet i Stavanger fra 10. til 13, juni 2024. I forkant av konferanse arrangeres det en sommerskolen for PhD-kandidater på campus fra lørdag 8.til mandag formiddag den 10. juni. I tillegg til konferansen arrangeres det for første gang i regi av SEF 2024 en nettverks-samling for kvinner i finans tirsdag den 11. juni.

Om konferansen

Handelshøgskolen ved Universitetet i Stavanger og Society for Experimental Finance (SEF) inviterer til den 14. konferansen i Experimental Finance. I tillegg til konferansen arrangeres det en sommerskole for PhD kandidater. I samarbeid med Stavanger næringsforening vil det i forbindelse med konferansen arrangeres en egen nettverkssamling for kvinner i finans.

Stavanger habor by night

Konferansedager

10 - 13 June 2024

Konferansen starter om ettermiddagen den 10.juni og avsluttes med lunsj den 13. juni. Detaljert program blir publisert fortløpende når dette er klart.

Hovertalere

SEF Presidential address

For nærmere informasjon, innsending av artikler og påmelding til konferansen, vennligst gå til våre engelske sider ved å klikke her.

Om Society for Experimental Finance - SEF

The Society for Experimental Finance er en "non-profit" organisasjon for å fremme forskning innenfor eksperimentell fianans. Handelshøgskolen ved Universitetet i Stavanger er vertskap for 2024 konferansen.

sef green logo

Organisasjonskomiteen Handelshøgskolen UiS