Alumnikveld for tidligere studenter på Handelshøgskolen UiS

Torsdag 23. november 2023 kl. 18:00-21:00,
UIS Kjølv Egelands hus,
Bokkafeen.

Invitasjon til alumnikveld, AI og førjulstreff for tidligere studenter fra Handelshøgskolen UiS og tilvarende institutt/avdelinger på DH, HRS og HiS.

Publisert Sist oppdatert
AI/KI Party robot

Møt igjen tidligere studievenner og faglærere fra Handelshøgskolen UiS eller tidligere HiS/HSR/DH i økonomi/administrasjon, regnskap/revisjon , økonomi/informatikk, forretningsjus, rettsvitenskap og Executive MBA på Bokkafeen på UiS campus denne ettermiddagen. Del invitasjonen, spre ordet! Vi gleder oss til å se dere igjen!

Det blir prat om AI, utdeling av alumniprisen, spiser og skravler. Og selvsagt kommer det en oppdatering om alt som foregår på Handelshøgskolen om dagen!

PROGRAM:

• "Navigating AI in Daily Business Life: Reflections and Realities" - det blir prat, diskusjon og refleksjon på engelsk.
  • Fra PwC kommer tidligere HHUiS/UiS studenter Anja Fintland og Gry Evita Sivertsen.
  • Fra Boost AI kommer tidligere HHUiS-student Henry Vaage Iversen
  • Fra HHUiS kommer professor Tom Brökel
  • Alumniprisen 2023
  • Velkomst, mat og mingling

«Alumn» er latinsk og oversettes til «tidligere student». Formålet med alumninettverket vårt er å være en møteplass for tidligere studenter, fagmiljø og ansatte knyttet til Handelshøgskolen UiS.

Påmelding her senest innen 20. november. Pris: 200,-