ITIL® Foundation kurs hos UiS

Ta et ITIL® Foundation kurs ved Universitetet i Stavanger.

KURS HOS UIS-IKT KURS OG KOMPETANSE VED UNIVERSITETET I STAVANGER

ITIL® Foundation kurs

Kurset vil gi en forståelse av ITIL® rammeverk og tilrettelegger rutiner for både bedriften og ansatte. Målet er å lette bruk av ressurser og gi bedre kvalitet, samt synliggjøre rutiner og prosesser som er viktige for din arbeidsplass.

ITIL® Foundation er et grunnkurs for ITIL® og gir kandidatene kjennskap til sentrale elementer, konsepter og viktig terminologi brukt i ITIL®. Etter fullført kurs og bestått eksamen skal kandidatene ha tilegnet en grunnleggende kunnskap og forståelse av ITIL®. Bestått ITIL® Foundation-kurs er også en forutsetning for å kunne gå videre til neste nivå i ITIL® opplæringen.

Dokumenter din kompetanse gjennom ITIL® sertifisering

Kursets hensikt:

• Gi en forståelse av ITIL® rammeverk og tilrettelegger rutiner for både bedriften og ansatte.
  • Lette bruk av ressurser og gi bedre kvalitet.
  • Vise rutiner og prosesser som er viktige for din arbeidsplass.
  • Dokumentere din kompetanse gjennom ITIL® sertifisering.

ITIL® gir bedriften:

• Prosessbeskrivelser og dokumentasjon
  • Gode råd for implementering og tilpassing
  • Felles forståelse og språk
  • Konsulenter med kunnskap om ITIL®

ITIL® gir resultater:

• Bedre behandling av brukere og kunder
  • Tydelige roller og ansvar
  • Bedre driftstabilitet og sikkerhet
  • Bedre evne til å lære og utveksle erfaringer
  • Økt kvalitet på leveransen av IT tjenester
  • Profesjonelle IT tjenester

Kr. 15950,-
Prisen inkluderer dokumentasjon og lunsj

Variget
3 dager - fra kl. 09:00 - 16:00

Kursene gjennomføres i samarbeid med Sopra Steria.

UiS-IKT tilbyr sertifiseringer for kursene ved vårt autoriserte testsenter PeopleCert i forbindelse med kurs som gjennomføres ved Universitetet i Stavanger.

Stedsbeskrivelse

Kurset vil avholdes ved Universitetet i Stavanger. Vi vil gi deg nærmere beskjed om kursrom og adresse.

Varighet

3 dager

Målgruppe

Målet er å gi en god forståelse for hvordan man kan øke kvaliteten på IT-tjenester i bedriften. Kurset skal gi en oversikt over prosesser og prosessbeskrivelser som er vesentlig for å bedre kvaliteten og effektiviteten internt i bedriften.

Påmelding til ITIL® Foundation kurs ved Universitetet i Stavanger

Gå til forsiden for UiS-IKT Kurs og Kompetanse

ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under persmission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.