Kirsten Welschemeyer vann Gullhammeren 2018

Kommunal- og moderniseringsminister Monica Mæland og styreleiar Sissel Leire i Bygg21 delte ut dei fem gullhamrane under «Det Norske Byggemøtet» onsdag 17. oktober 2018.

Bilete frå prisutdelinga Gullhammervinnerne 2018

Kirsten Welschemeyer jobbar som universitetslektor ved UiS, i tillegg til jobben hennar ved MAD Architects Stavanger. Ho vann Gullhammer i kategorien Plan- og byggeprosessar.
I juryens grunngjeving står mellom anna:

«En god reguleringsplan er avhengig realistiske mål, godt samspill mellom kommunen og utbygger, og ikke minst planfaglig kompetanse. Kirsten Welschemeyer har som utøvende arkitekt og leder av plan- og prosjektteam dokumentert fremragende planfaglig kompetanse og prosessegenskaper. Hun er etterspurt og brukt av utbyggere så vel som av kommunene.»

Les meir på bygg.no (ekstern nettside).

Formålet med prisen er å synliggjere gode eksempel på personar, prosjekt og verksemder som bidreg til å bringe bygge- og eigedomsbransjen framover.

Weschemeyer er tilknytt Institutt for sikkerhet, økonomi og planlegging.

(Artikkelen vart første gong publisert i oktober 2018)