Kristin Sunde
Førsteamanuensis
Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking
Førsteamanuensis
Sunde, Kristin; Lundetræ, Kjersti
(2019)
Is a faster pace of letter instruction associated with other teaching practices?
Nordic Journal of Literacy Research
ISSN 2464-1596.
Volum 5.
Hefte 2.
s.62-78.
Sunde, Kristin; Furnes, Bjarte Reidar; Lundetræ, Kjersti
(2019)
Does Introducing the Letters Faster Boost the Development of Children’s Letter Knowledge, Word Reading and Spelling in the First Year of School?
Scientific Studies of Reading
ISSN 1088-8438.
Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek
(2019)
Rask bokstavlæring gjør at flere førsteklassinger blir gode lesere
Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek
(2019)
Rask tilgang til bokstavene gjør at flere førsteklassinger blir gode lesere
Sunde, Kristin; Sædberg, Leif Tore
(2018)
Kva er god lese- og skriveopplæring for dei minste?
Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth
(2018)
Sett av tid til elevenes egen lesing!
Sunde, Kristin
(2018)
Bokstavinnlæringen – er det én ting vi glemmer?
Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin
(2018)
God begynneropplæring i lesing
Sunde, Kristin; Furnes, Bjarte Reidar; Lundetræ, Kjersti
(2018)
Introducing the letters in a faster pace - does it contribute to the development of children's literacy skills in grade 1?
Sunde, Kristin
(2017)
Bokstavinnlæring - stor endring på kort tid
Sunde, Kristin
(2017)
Teaching practice in early literacy instruction and student's development of literacy skills
Rongved, Elisabeth; Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin
(2017)
Førsteklassingene lærer bokstavene raskere
Sunde, Kristin; Lundetræ, Kjersti; Uppstad, Per Henning
(2017)
Progresjon i bokstavinnlæringen - stor endring på kort tid
Furnes, Bjarte Reidar; Sunde, Kristin
(2017)
Stasjonsundervisning – bruk, aktiviteter og tilpasning i et utvalg norske klasserom
Sunde, Kristin
(2016)
Introduksjonssamling Språkløyper
Sunde, Kristin
(2016)
Bokstavlæring og rask progresjon
Sunde, Kristin
(2016)
Vi så det allerede i 1. klasse. Tidlig innsats i leseopplæringen.
Sunde, Kristin
(2016)
PIRLS, kurs for lærere
Sunde, Kristin
(2016)
Two Teachers, kurs for lærere og skoleledere
Sunde, Kristin; Bentsen, Edle Inga
(2015)
Faktorer som kan påvirke ordavkodings- og staveferdighet
Sunde, Kristin
(2015)
Hvordan bruke stasjonsundervisning?
Sunde, Kristin
(2015)
Hva er stasjonsundervisning?