Ksenia Solheim

Førsteamanuensis i pedagogikk

Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for barnehagelærerutdanning
HL K-124
Publikasjoner
  • Vitenskapelige publikasjoner
  • Bøker og kapitler
    • Granone, Francesca; Reikerås, Elin Kirsti Lie; Sæbø, Janken Camilla; Solheim, Ksenia; Kaltvedt, Elsa Helen; Ree, Marianne; Esmaeeli, Sara; Furskog-Risa, Christina; Joner, Maya Dybvig

      (2022)

      Tidlig innsats, tidlig i livet-En sammenstilling og analyse av eksisterende kunnskap og forskning om de 1000 første dagene i et individs liv, inklusive livet i magen.

  • Formidling
    • Solheim, Ksenia

      (2022)

      The Circle of Security .

      Seminar for barnehagelærere. ;

      2022-04-19.

    • Solheim, Ksenia

      (2022)

      Early childhood and emotional intelligence..

      Seminar for foreldre i barnehagen.;

      2022-10-18 - .

    • Granone, Francesca; Reikerås, Elin Kirsti Lie; Solheim, Ksenia

      (2022)

      Tidlig innsats, tidlig i livet - En sammenstilling og analyse av eksisterende kunnskap og forskning om de 1000 første dagene i et individs liv, inklusive livet i magen. .

      Høstkonferansen;

      2022-10-19.

    • Solheim, Ksenia

      (2019)

      Teachers' aspirations to improve their classroom interaction skills.

      ICSEI;

      2019-01-08 - 2019-01-12.

    • Solheim, Ksenia; Roland, Pål; Ertesvåg, Sigrun K.

      (2018)

      Teachers' collective and individual learning in classroom interactions..

      ICSEI ;

      2018-01-08 - 2018-01-12.

    • Solheim, Ksenia

      (2017)

      Teachers' perceptions on collective and individual learning in classroom interaction..

      Forskning seminar;

      2017-09-13 - .

    • Solheim, Ksenia

      (2016)

      Secondary school teachers' reports on classroom management learning..

      ICSEI ;

      2016-01-06 - 2016-01-09.

    • Solheim, Ksenia

      (2015)

      Teachers' reports on classroom interaction learning.

      Student forelesning ;

      2015-10-13 - .

    • Solheim, Ksenia

      (2015)

      Teacher learning in classroom management..

      Ungdomtrinn i utvikling;

      2015-10-20 - 2015-10-21.

  • Kunstnerisk produksjon
  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway