Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Skulebaserte tiltak for barn og unge med akademiske vanskar
Kva kan skulen gjere for å hjelpe elevar som står i fare for å prestere dårleg i akademiske fag...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Sammenhenger mellom motiverende leseopplæring og elevers leseferdigheter og leselyst
Elever som strever med lesingen blir ofte demotiverte, noe som igjen fører til dårligere...
Sosialpsykologiske tiltak i høgare utdanning
Ei utdanning frå universitet eller høgskule er blitt meir vanleg og nødvendig for å kunne konkurrere...
Effekten av lesing på skriveferdigheter
Det å være rundt andre som leser har en tydelig positiv virkning på barn og unges skriveferdigheter.
En sammenligning av barns lesing på papir versus nettbrett
En omfattende metaanalyse av tidligere forskning har funnet at barn i alderen ett til åtte år har...
Learning and teaching with technology in higher education
How can teaching with technology support student active learning in higher education?
Frafall i videregående opplæring
Frafall representerer et stort samfunnsproblem, både fordi det er dyrt for samfunnet, og fordi det...
Spelifisert læring i høgare utdanning
Teknologien i klasseromma inspirerer mange til å utforska undervising på digitale plattformar som...
Digitale simulatorar si rolle i lærarstudentar si utvikling av mellommenneskeleg kompetanse
Digitale simulatorarar har blitt hevda å vera ein god måte for lærarstudentar å øva seg i tenkte...
Samanhengar mellom sjølvreguleringsevner i barndomen og framtidig utdanning, sosial åtferd og helse
Korleis påverkar sjølvreguleringsevner i barndomen seinare skulegang, utdanning, jobb, sosial åtferd...