Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Mental helse blant medisinstudentar
Medan stadig meir forsking blir gjort på mental helse hos barn og unge, er få studiar gjort på...
Selvdrapstanker og selvdrapsatferd blant universitets- og høgskolestudenter
Hvor utbredt er selvdrapstanker blant studenter, og hvor stor andel av studentmassen har planer om...
Prøveangst blant barn og unge
Angst er konsekvent rapportert som en av de mest utbredte problemene innen mental helse for barn. I...
Traumesensitiv tilnærming i skule og barnehage
Studien som blir presentert her, ser nærmare på traumesensitiv tilnærming. Fokuset i studien er på...
Leik som traumeterapi
Studien som blir presentert her, ser nærmare på påverknaden barnesentrert leikterapi kan ha på barn...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Sammenhenger mellom motiverende leseopplæring og elevers leseferdigheter og leselyst
Elever som strever med lesingen blir ofte demotiverte, noe som igjen fører til dårligere...
Sosialpsykologiske tiltak i høgare utdanning
Ei utdanning frå universitet eller høgskule er blitt meir vanleg og nødvendig for å kunne konkurrere...
Learning and teaching with technology in higher education
How can teaching with technology support student active learning in higher education?
Frafall i videregående opplæring
Frafall representerer et stort samfunnsproblem, både fordi det er dyrt for samfunnet, og fordi det...
Stress i skolen
Denne systematiske kunnskapsoversikten svarer på spørsmålet Hva kan forårsake stress i skolen?
Spelifisert læring i høgare utdanning
Teknologien i klasseromma inspirerer mange til å utforska undervising på digitale plattformar som...
Førebygging av mentale problem i barnehage og barneskule
Kan ein førebygge psykiske problem, åtferdsproblem og emosjonelle problem hjå yngre barn ved å...
Effektiviteten av mindfulnessbaserte tiltak for styrking av psykisk helse i skolen
Mindfulnessbaserte tiltak for å fremma barn og unge si psykiske helse i skolen er blitt stadig...
Traumeorienterte tilnærminger i skolen
Mange barn i skolen har opplevd eller opplever traumer som blant annet kan påvirke deres adferd og...
Digitale simulatorar si rolle i lærarstudentar si utvikling av mellommenneskeleg kompetanse
Digitale simulatorarar har blitt hevda å vera ein god måte for lærarstudentar å øva seg i tenkte...
Samanhengar mellom sjølvreguleringsevner i barndomen og framtidig utdanning, sosial åtferd og helse
Korleis påverkar sjølvreguleringsevner i barndomen seinare skulegang, utdanning, jobb, sosial åtferd...