Foreldre påvirker elevers matematikkresultater
Matematikk er et av grunnskolens kjernefag, men også et fag mange elever og foreldre synes er...
Sluttrapport og vedlegg til GrunnDig-prosjektet
Et bredt og dyptgående kunnskapsgrunnlag om digitalisering i skolen.
Kreativitet styrkar matematikkprestasjonar
Elevar som tenkjer kreativt, har større sjanse for å lukkast i matematikkfaget. Derfor er det viktig...
Utvikling av algoritmisk tenking gjennom programmering med Scratch i grunnskolen
Det finst fleire digitale ressursar og verktøy som lærarar bruker for å støtte opp om elevers læring...
Bruk av nettbrett i barneskolen
Digital teknologi har blitt ein del av norske klasserom, og mange barneskolar har tatt i bruk...
Sammenhenger mellom motiverende leseopplæring og elevers leseferdigheter og leselyst
Elever som strever med lesingen blir ofte demotiverte, noe som igjen fører til dårligere...
Sosialpsykologiske tiltak i høgare utdanning
Ei utdanning frå universitet eller høgskule er blitt meir vanleg og nødvendig for å kunne konkurrere...
Learning and teaching with technology in higher education
How can teaching with technology support student active learning in higher education?
Frafall i videregående opplæring
Frafall representerer et stort samfunnsproblem, både fordi det er dyrt for samfunnet, og fordi det...
Spelifisert læring i høgare utdanning
Teknologien i klasseromma inspirerer mange til å utforska undervising på digitale plattformar som...
Utforsking av tilhøvet mellom språkleg og matematisk dugleik
Peng et al. har utforska tilhøvet mellom språk og matematikk gjennom ein analyse av data frå 344...
Omvendt undervisning i matematikk
Det er en økende interesse for å ta i bruk omvendt undervisning («flipped classroom») som...
Digitale simulatorar si rolle i lærarstudentar si utvikling av mellommenneskeleg kompetanse
Digitale simulatorarar har blitt hevda å vera ein god måte for lærarstudentar å øva seg i tenkte...
Samanhengar mellom sjølvreguleringsevner i barndomen og framtidig utdanning, sosial åtferd og helse
Korleis påverkar sjølvreguleringsevner i barndomen seinare skulegang, utdanning, jobb, sosial åtferd...