Fra barne- til ungdomsskole – tiltak før og etter overgangen
Å starte på ungdomsskolen kan være utfordrende for mange. Forskning viser at målrettede tiltak både...
Kartlegging av nordisk forskning på inkludering av elever med særskilte behov
Elevers rett til å bli inkludert i den ordinære undervisningen uavhengig av funksjonsnivå er...
Fleksible undervisningsrom, fysisk aktivitet og læring
Ifølge studien som oppsummeres her, fører fleksible læringsrom til mer fysisk aktive elever. I...
Gode overgangar frå barne- til ungdomsskole
Kva skal til for å skape ein god overgang frå barne- til ungdomsskolen? Ein gjennomgang av forsking...
Overgangar frå barne- til ungdomsskole
Denne studien ser nærmare på barn sine erfaringar, både gode og dårlege, i overgangen frå barne- til...
Inkluderingstiltak for barn av immigranter og etniske minoriteter i barnehagen
Hvilke fellestrekk har barnehagetiltak for å fremme sosial inkludering av immigrantbarn og etniske...
Intervensjoner for barn og unge med autisme i inkluderende skoler og barnehager
I et utdanningssystem hvor et hovedmål for barnehager og skoler er å skape inkluderende fellesskap...
Sjølvbestemmingsteorien nytta i kroppsøvingsfaget
I denne artikkelen har forskarane samla empiri frå ei mengde enkeltstudiar for å undersøka...
Samanhengar mellom kroppsøving, fysisk aktivitet og skoleprestasjonar
Fleire land kuttar i kroppsøvingstilbodet med mål om å auka elevane sine skoleprestasjonar ved å...
Implementering av fysisk aktivitet i skolen
Fysisk aktivitet er viktig for barn i skolealder. Samtidig viser forskning at majoriteten av skoler...
Skolebaserte tiltak for å fremme fysisk aktivitet blant unge jenter
I tenårene synker det fysiske aktivitetsnivået hos begge kjønn, men mest blant jenter. Den...
Fordeler ved å inkludere fysisk aktivitet i klasserommet
Tilrettelegging av fysisk aktivitet i klasserommet kan bidra til at elever presterer bedre på skolen...