Rapport og melding
Arbeid med bachelor- og masteroppgåver i lærarutdanningane
Rapport som er ein del av arbeidet til Fagleg råd for Lærerutdanning 2025.
Rapport og melding
NOU: Med videre betydning
Et helhetlig system for kompetanse- og karriereutvikling i barnehage og skole.
Rapport og melding
Slik kan barnehagelærere være medforskere
Et eksempel på partnerskap innen lærerutdanning, mellom Bergen kommune og Høgskulen på Vestlandet.
Rapport og melding
Evaluering av ny kompetansemodell – desentraliserte ordninger for skole og yrkesfag samt oppfølgingsordningen
Temanotat 1: Programteori, foreløpige funn og videre forskningsspørsmål.
Rapport og melding
Meld. St. 7
En verden av muligheter — Internasjonal studentmobilitet i høyere utdanning
Rapport og melding
Meld. St. 12
Nasjonale minoriteter i Norge - En helhetlig politikk
Rapport og melding
Meld. St. 34
Sammen mot barne-, ungdoms- og gjengkriminalitet
Rapport og melding
Meld. St. 31
Samisk språk, kultur og samfunnsliv - Digitalisering
Rapport og melding
Meld. St. 14
Kompetansereformen - Lære hele livet
Rapport og melding
Kunnskapsdepartementet: Lærerutdanning 2025. Nasjonal strategi for kvalitet og samarbeid i lærerutdanningene
Det finnes knapt noe som over tid har sterkere innflytelse på kvaliteten i barnehagene og skolene...
Rapport og melding
NOKUT: Evaluering av førskolelærerutdanning i Norge 2010. Del 1: Hovedrapport (2010)
I mars 2008 fikk NOKUT i oppdrag fra Kunnskapsdepartementet å evaluere førskolelærerutdanningene...
Rapport og melding
Meld. St. 11
Læreren - Rollen og utdanningen
Rapport og melding
Meld. St. 16
Kultur for kvalitet i høyere utdanning
Rapport og melding
Rapportar frå Følgegruppa for barnehagelærerutdanningsreformen
Følgegruppen for barnehagelærerutdanningsreformen har følgt implementeringa av...
Rapport og melding
Meld. St. 6
Tett på - Tidlig innsats og inkluderende fellesskap i barnehage, skole og SFO
Rapport og melding
Meld. St. 21
Lærelyst – tidlig innsats og kvalitet i skolen