Korleis utdanna musikklærarar i framtida

Podkast kastar lys over fleire spørsmål om musikkfaget og musikklærarane i Noreg.

Musikklærer og elev i studio
(Illustrasjonsfoto: Getty Images)

Kva veit vi om utdanninga av musikklærarar i Noreg? Korleis har lærarutdanninga i dette faget endra seg i takt med samtida? Kva for rammer og strukturar er det som skal skape framtidas musikklærarar? Kva rom har dei for kritisk tenking og nyvinning?

Desse spørsmåla diskuterer musikkpedagogikk-professor Catharina Christophersen, Høgskulen på Vestlandet, i denne episoden av podkasten med tittelen Akademisk lunsj.

Foredraget tar utgangspunkt i forskingsprosjektet FUTURED - Music teacher education for the future.

Akademisk lunsj er eit samarbeid mellom Bergen Offentlige Bibliotek, Universitetsbiblioteket, HVL og NHH.

PS: Du kan også lese professor Catharina Cristophersens kommentarer til prosjektet i tekstform. Du finner et intervju med FUTURED-lederen her.