Nyutdanna barnehagelærar - hjelpetrengande eller visjonære?

Har du lurt på korleis det er å vere nyutdanna barnehagelærar? Denne podcasten frå Høgskulen på Vestlandet vil gje deg eit innblikk i erfaringane til ein nyutdanna barnehagelærar, og ein veileder sine tankar om kva den nyutdanna treng den første tida i yrket.

Mann leker med barn i barnehage

I tillegg vil du få informasjon om kva rettigheitene til nyutdanna barnehagelærar med tanke på veiledning og oppfølging.

Blupodden er en podkast-serie som er produsert av barnehagelærerutdanning på Høgskulen på Vestlandet. Denne episoden - Nyutdanna barnehagelærar, hjelpetrengande eller visjonære? - ser nærare på problemstillingar knytt til å vera nyutdanna i dette yrket.

Medverkande: Førsteamanuensis Hege Fimreite, Høgskulelektor i pedagogikk Astrid Bakken, Barnehagelærar Christina Roskaritz Diaz frå Sagatun barnehag og Undervisingsinspektør Bente Frøholm, Tonning skule.