Læringsmiljøsenteret er nasjonalt senter for læringsmiljø og åtferdsforsking. Her finn du ei oversikt over senterleiinga, alle tilsette og fagområda våre. Trykk på "sideinnhold" for å finna ein einskild tilsett.
Senterleiar: Dag Jostein Nordaker
Avdelingsleiar i Porsgrunn: Solveig Iren Roth
Kontorsjefar:
Ingar Lee (Stavanger)
Lars Halvor Bjelland (Porsgrunn)
Forsking: Ingunn Størksen Utdanning: Ida Risanger Sjursø Samfunnskontakt: Kari Stamland Gusfre Kommunikasjon: Maria Gilje Strand
Senterleiinga
Tilsette med fagområder
Oversikta er ordna alfabetisk etter etternavn. Trykk på portrettbileta for å lese meir om dei tilsette.
Awal Mohammed Larechibara Alhassan
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– læringsmiljø
– mangfold og inkludering
– minoritetsspråklege elevar
– sosial kompetanse
Anne Kristin Hansen Andresen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet
– barnehage
André Baraldsnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– inkluderandre praksis
– mobbing
Dziuginta Baraldsnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet
– inkluderandre praksis
– mobbing
Hege Cecilie Nygaard Barker
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– studieadministrasjon
Martyna Bell
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– digital mobbing
– Bry deg-prosjektet
Benjamin Sæstad Beyene
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– motivasjon, meistring og gjennomstrømming i høgare utdanning
– MoveMe-prosjektet
Lars Halvor Bjelland
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Porsgrunn
– kontorsjef ved porsgrunnsavdelinga
– budsjett og reiknskap
Dieuwer Ten Braak
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– eksekutive funksjonar og sjølvregulering
– betydninga av sjølvregulering for akademiske og sosial-emosjonelle ferdigheitar
– konteksten sin betydning for sjølvreguleringa
– overgangen frå barnehage til skule
– leikbasert læring
Lars Edvin Bru
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– motivasjon
– psykisk helse
Liv Jorunn Byrkjedal-Sørby (permisjon)
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Simona Carla Silvia Caravita
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– psykisk helse
– motivasjon
Anne-Lene Skog Dahl
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– barnehage
– omsorg, leik og læring
Ulrich Dettweiler
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– uteskule
– motivasjon
– helsefremmande og innovative leike- og læringsmiljø
Carina Dillner
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– generell administrasjon
– bestillingar
– booking
Ellen Elvethon
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– SFO/AKS
– barnehage
– psykososialt miljø – trygt og godt
– leik og læring
– inkludering - med fokus på born med særskilde sårbarheiter
– sosial og emosjonell kompetanse
– endrings- og utviklingsarbeid
Sigrun Karin Ertesvåg
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Interact-prosjektet
– klasseleiing
– lærar-elev-relasjonar
– mobbing
– skuleutvikling
– skuleleiing
Cecilie Evertsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– dei yngste barnas behov
– tilknytningsteori
– relasjonar og samspill
– barn i risiko
– aggresjonsteori (aggresjonsvanskar og begynnande mobbeåtferd)
– læringsmiljø i barnehagen
– sjølvregulering
Hildegunn Fandrem
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Participate- og Life-prosjektet
– mobbing
– digital mobbing
– mangfold og inkludering
– minoritetsspråklige elevar
– læringsmiljø og fag
– livsmeistring
Andreas Østbø Fidjeland
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– overgang fra barnehage til skule
– implementering, organisasjon og leiing
Johannes Nilsson Finne
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– opplæringslovens kapittel 12 i praksis
– aktivitetsplan og aktivitetsplikt
– undersøking, kartleggjing og analyse
– mobbing
– utvikling av åtferd/utfordrande åtferd
– sosial kompetanse
Silje Vignes Flesjå
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– inkludering
– trygt og godt barnehagemiljø
– ledelse i barnehagen
– omsorg, lek og læring
– overganger
– prosjektleder for kompetanseløftt
Torunn Helene Lindstad Fredriksen
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Porsgrunn
– nettredaktør
– kommunikasjon
– sosiale medier
– podkast
Radel James Eumague Gacumo
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– mangfold og inkludering
– barnehage
– litteraturpedagogikk
– lese- og skriveferdigheter hos barn
– pedagogisk teknologi for barn
– Sensory Books-prosjektet
Elisabeth Stray Gausel
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– WABF-konferansen
– forskingsadministrasjon
Nina Grini
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– prosjektleiar for Bry deg-prosjektet
– utvikling av inkluderande læringsmiljø
– praktisering av opplæringslovens kapittel 12 i skulen og kommunen
– rettleiing av skular og kommunar
– stress og meistring i skulen
Kari Stamland Gusfre
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– leiar for samfunnskontakt
– inkluderande praksis i grunnskole og vidaregåande opplæring
– trygt og godt skulemiljø
– mobbing og andre krenkingar
Jeanette Halvorsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– lojalitet og gjennomføring i Resilient-prosjektet
Selina Eckhoff Hamadi
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– skulefråvær
– skulevegring
Charlotte Helen Haaland Hancock
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– fleirkulturelle klasserom
– elevar med innvandrarbakgrunn i vidaregåande skule
Trude Havik
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– skolefråvær
– skolevegring
– klasseromsinteraksjonar
– vennskap
– elevengasjement
Guttorm Hermann Helgøy
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– mobbing
– utvikling av inkluderande læringsmiljø
– innsatsteam mot mobbing
– skulens lovverk for trygt og godt læringsmiljø i praksis
– veiledning av kommunar og skular ved utfordringar i læringsmiljøet
Shan Hu
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– digital mobbing
– Participate-prosjektet
Joachim Kolnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– inkludering av barn med særskilde behov i skular og barnehagar
– tverrproffesjonelt samarbeid mellom PP-tjenesta og andre eksterne hjelpetjenester, skular og barnehagar
– utvikling av PP-tjenesta som organisasjon
– PP-rådgjevarens rolle som inkluderingsagent i skular og barnehagar
Ann Kristin Kolstø-Johansen
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– forskingsadministrasjon
– forskingskoordinator
– datainnsamling
– elektroniske spørreskjema
– personvern
– NSD
– TSD
Natalia Kucirkova
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Sensory books
– barnehage
– lese- og skriveferdigheiter hos barn
– barns anvending av teknologi (e-bøker og appar)
– evidensbasert bruk av EdTech
Eli Marie Hoftun Kvæstad
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon IGIS
– praksis- og eksamenskoordinator
Gabriele Lauterbach
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– uteskule
– helseframmande og innovative leike- og læringsmiljø
Ingar Lee
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– kontorsjef for stavangeravdelinga
Ragnhild Lenes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– sjølvregulering
– samanhengen mellom borns sjølvregulering i barnehagen og akademiske resultat i skulen
– omsorg, leik og læring
Maren Stahl Lerang
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– læringsstøtte
– implementering, organisasjon og leiing
– klasseromsobservasjon
– CLASS-S
Kaja Lillelien
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– lærarars profesjonelle "well being"
Guro Lien
– SFO/AKS, barnehage og skule
– overgangar i barnehage, SFO og skule
– rettleiing i barnehage og skule
– læringsmiljø i barnehage, SFO og skule
Svanaug Lunde
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– SFO/AKS
– barnehage
– relasjonskompetanse
– sosial kompetanse
– samanheng mellom barnehage og skule
Unni Lunde
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
Ingrid Veronika Midteide Løkken
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– relasjonar
– sosial og emosjonell utvikling
– leiing i barnehagen
– rettleiing i barnehagen
Marianne Torve Martinsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet
– trygt og godt barnehagemiljø (barnehagelovens kap. VIII)
– leik i barnehagen
– fysisk leikemiljø og organisering av barn
– rom og tid i barnehagen
– læringsmiljøprosjektet i barnehage
Ida Holth Mathiesen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– karriererettleiing
– rådgjeving i skulen
– unges utdannings- og yrkesvalg
– utradisjonelle utdannings- og yrkesvalg
Ina Midttveit (permisjon)
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– presseansvarleg
– forskingsformidling
– formidling frå prosjekt
– sosiale media
Anna Lange Moi
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– oppføljing etter mobbing
Luisa Morello
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– digital mobbing og etnisitet
– Participate-prosjektet
Thomas Moser
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– læringsmiljøet i barnehagen
– barnehagen sitt fysiske miljø
– kvalitet i barnehagen
– profesjon og profesjonsutvekling
– trygge og inkluderande barnehagar
– mobbing, læring og utvikling i barnehagen
Gunita Gurveer Kaur Mudhar
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– kvaliteten på lærar-elev-interaksjonar
– ungdomar med særskilde opplæringsbehov
– Interact-prosjektet
Øyvind Munthe
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– forskingsadministrasjon
– INTERACT-prosjektet
Solfrid Helen Naustvik
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– eksterne oppdrag
– anbud
Tone Rove Nilsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– barnehage
– fysisk leike- og læringsmiljø
– overgang frå barnehage til skule
– SFO
Dag Jostein Nordaker - senterleiar
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– senterleiar for Læringsmiljøsenteret
Erik Nordgreen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– inkluderande praksis
– mobbing
Mads Olsen
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– forskingsadministrasjon
– SELMA-prosjektet
Ebru Ozbek
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– digital mobbing
– Participate-prosjektet
Ella Bjerga Pettersen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– videoobservasjon av lærarar
– Vite-prosjektet
Henning Plischewski
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– inkluderande praksis
– mobbing
– masterrettleiing
– statistikk
Frank Rafaelsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– implementering
– organisasjon og leiing
– observasjon i klasserommet
Narges Ranginkaman
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– kartleggjingsverktøy - sosial og emosjonell utvekling
– Selma-prosjektet
Pål Roland
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– innovasjon
– leiing i skule og barnehage
– mobbing
Solveig Iren Roth
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– avdelingsleiar for porsgrunnsavdelinga
– mangfold
– sosiale relasjonar
– inkluderande praksis
– læringsmiljø
– skule-hjem-samarbeid
Inge Schreuder-Lindløv
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– film
Ida Risanger Sjursø
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– utdanningsleiar
– mobbing
– digital mobbing
– inkluderande praksis
Ingrid Skage
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– innovasjon
– fysisk aktiv læring
– helsefremmande og innovative leike- og læringsmiljø
Marte Weberg Skipnes
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– kommunikasjon
– sosiale media
Tor Mauritz Smedsrud
– natur og leik i barnehagen
– Selma-prosjektet
Ksenia Solheim
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– lærar-elev-interaksjonar
– implementering, organisasjon og leiing
Jørn Harald Heinrich Steen
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Porsgrunn
– foto
– video
Maria Gilje Strand
Fakultetsadministrasjonen UH
Administrasjon NSLA Avd. Stavanger
– koordinator for kommunikasjonsarbeidet
– presseansvarleg
– forskingsformidling
– podkast
– medietrening
– kommunikasjon
Janne Støen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet
– mobbing
– inkluderande praksis
– skuleleiing
– heilhetleg atferdsforståing
Ingunn Størksen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– forskingsleiar
– prosjektleiar for Selma-prosjektet
– tidleg faglig og sosial utvikling
– livsmeistring
– sjølvregulering
– leikbasert læring
– barnehagekvalitet
– konsekvensar av samlivsbrudd
Janken Camilla Sæbø
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– trygt og godt barnehagemiljø
– inkludering
– ledelse i barnehagen
– omsorg, lek og læring
– overganger
– prosjektleder for kompetanseløftet
Randi Myklebust Sølvik
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– lærar-elev-relasjonar
– læringsmiljø og fag
– implementering, organisasjon og leiing
Linne Cristin Tangen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– utfordrande åtferd
– tilknytning og traume
– rettleiing av skule, barnehage og PPT på kommunalt og fylkeskommunalt nivå om inkluderande læringsmiljø
– inkludering av barn med særskilde sårbarheiter
– leiing
Kjersti Balle Tharaldsen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for MoveMe-prosjektet
– psykisk helse i skulen / oppføljing etter mobbing
– sosial-emosjonell kompetanse / livsmeistring
– motivasjon for læring
– stress og meistring i skulen
Anna Gausland Tjelta
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– klasseromsinteraksjonar i videregåande skule
– Interact-prosjektet
May Liss Olsen Tobiassen
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– barnehage
– omsorg, leik og læring
Maren Stabel Tvedt
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– motivasjon for skulearbeid
– lærar-elev relasjon i vidaregåande skule
– risiko for fråfall i vidaregåande opplæring
– mestring
– psykisk helse
Grete Sørensen Vaaland
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– prosjektleiar for Interact-prosjektet
– klasseleiing
– autoritetsproblem
– klasseromsobservasjon
– implementering, organisasjon og leiing
Elin Nesvoll Vangsnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– psykisk helse i skulen
– livsmeistring
Lene Vestad
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– utvikling av sosiale og emosjonelle kompetansar i ungdomsalder
– motivasjon for læring
– stress og meistring i skulen
– psykisk helse i skulen
Hanne Mette Kristiansen Vindvik
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– trygt og godt barnehagemiljø
– inkludering
– leiing i barnehagen
– omsorg, lek og læring
– overgangar
– forebyggning (folkehelse)
Janne Marit Vistnes
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– folkehelse og livsmestring
– LIFE-prosjektet
Nora Østby
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Avdeling Porsgrunn
– motivasjon og mestring
– psykisk helse
Klara Øverland
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
– barn og unges utvikling
– emosjonelle vansker / psykisk helse i barnehage og skule
– traumer / oppføljging etter mobbing og andre psykiske utfordringar
– tilknytning
– samlivsbrudd og ansattes oppfølging
– åtferdsvanskar, aggresjon, rus, ADHD og meistring
– ungdomskultur
– russetid