Livet under og etter pandemien -Verdensdagen for psykisk helse 2021

Hva kan du som voksen gjøre for å hjelpe ditt barn etter pandemien? Her kan du se video fra Læringsmiljøsenterets Klara Øverlands foredrag om dette temaet.

Verdensdagen for psykisk helse 2021 var i går, søndag 10. oktober. Randaberg kommune markerer i år denne dagen med fire ulike temakvelder i høst, under samletittelen "Livet under og etter pandemien."

De to første kveldene var forbeholdt Klara Øverland, psykologspesialist og førsteamanuensis ved Læringsmiljøsenteret og UiS, som holdt foredrag om hvordan man som voksen kan støtte sitt barn gjennom pandemi og tilbake til hverdagen igjen.

Her kan du se opptakene av de to foredragene:

For foreldre med barnehagebarn, 0-5 år.

For foreldre med barn på barnetrinnet, 6-12 år.

På de to siste kveldene i høst kommer Pål Roland, dosent ved Læringsmiljøsenteret og UiS og deretter Tale Maria Krohn Engvik, bedre kjent som "Helsesista."