-
Undheim, Marianne
(2021)
Barn skal leke, klatre i trær og slå seg, men de bør også få erfaring med teknologien
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Slik holder barnehagene foreldrene oppdatert: Noen melder fra om hver drittbleie, andre sender ukesrapport
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Digitale ressurser i utdanningen
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Digital kreativitet (DDVs Sommerskole 2020)
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Kreativ og skapende bruk av digital teknologi – i barnehagen og på IBU
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Barnehagebarns multimodale digitale fortellinger - en remiks av kulturelle ressurser
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
The Process Is Not Enough
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Digital tools in early years settings
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Barnehagebarn vil se resultater når de lager digitale fortellinger
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Barnehagebarn og digitale fortellinger
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Barnehagebarn stortrives når de får lage digitale fortellinger
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
– For barna var det viktig å kunne dele den digitale fortellingen med andre barn
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Bruk av film i barnehageforskning
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Creative use of digital technology
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Early Childhood Education in Norway and Children’s Participation
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
A meta perspective on joy and challenges with academic writing
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Animasjon med barn (DDVs Sommerskole 2020)
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Digital teknologi i barnehagelærerutdanningen
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Children and Teachers Create multimodal Digital Stories Together (prosjektpresentasjon)
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Digital kompetanse og animasjon i barnehagen (undervisning BULL våren 2019)
-
-
Undheim, Marianne;
Hoel, Trude
(2019)
Children’s Collaborative Multimodal Digital Stories
-
-
Undheim, Marianne;
Hoel, Trude
(2019)
Barnehagebarn skaper animasjonsfilm sammen
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Digitalisering i barnehagen – hvordan kan digitale verktøy brukes i barnehagen?
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Designing multimodal digital stories in kindergarten
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Animasjon med barn - fra ide til ferdig film
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Barn og barnehagelærere designer multimodale digitale fortellinger sammen
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Digital kompetanse i barnehagen (undervisning BULL høsten 2019)
-
-
Undheim, Marianne;
Jernes, Margrethe
(2019)
Collaborative multimodal digital stories in kindergarten
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Children Designing Multimodal Digital Stories
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Children’s Participation in Collaborative Digital Design Processes
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Collaborative Digital Design Processes (prosjektpresentasjon)
-
-
Undheim, Marianne;
Jernes, Margrethe
(2018)
Barnehagens digitale praksis
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Digital dømmekraft i barnehagen - Hva er lov? Hva er lurt?
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Om teknologi i undervisningen
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Animasjonsprosjektet
-
-
Jernes, Margrethe;
Undheim, Marianne
(2018)
Barnehagens digitale praksis - barns digitale hverdag
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Digital Production Activities (poster presentation)
-
-
Undheim, Marianne;
Vangsnes, Vigdis
(2017)
Digital stories and preschool teachers' competence
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Preschool children's multimodal stories
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Med blikk på teknologi, pedagogikk og fag som en integrert enhet i barnehagen (prosjektpresentasjon)
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Norske skolebarn lærer av roboter
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Digital kompetanse og animasjon i barnehagen (undervisning BULL høst 2017)
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Læring gjennom samarbeid i en digital design prosess (presentasjon av oppgave)
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Medskapende og utforskende barn (kurs)
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Digital praksis i ny rammeplan
Barnehagenytt
ISSN 2387-4635.
Volum 20.
Hefte 03.
s.8-9.
-