Microsoft 365 grunnkurs ved UiS

Microsoft 365 grunnkurs

kurs hos uis-ikt kurs og kompetanse ved universitetet i stavanger

Microsoft 365 grunnkurs ved UiS

Vi viser deg hvordan du kan jobbe effektivt med ditt Microsoft 365 abonnement.

Microsoft 365 (tidligere kjent som Office 365) er abonnement på Office-programmer og andre produktivitetstjenester som du får tilgang til via Internett (skytjenester). Fordelen er at du alltid har tilgang til Office-programmer og dine dokumenter, og kan dele dem med andre fra hvilken som helst enhet. Dette betyr at du har tilgang på dine dokumenter og verktøy via PC, mobil eller nettbrett. På kurset vil du lære om samhandling, kommunikasjon og tilgjengelighet.

Om Microsoft 365
Microsoft 365 er abonnement på Office-programmer og andre produktivitetstjenester som du får tilgang til via Internett (skytjenester).

Vi viser deg hvordan du kan jobbe effektivt med ditt Microsoft 365 abonnement.

Varighet
1 dag fra 09:00 til 15:00

Forkunnskaper
Det kreves grunnleggende kunnskap i bruk av tidligere versjoner av Office-programmer.

Målgruppe
Kurset retter seg mot sluttbruker som skal oppdatere sine kontorstøtteprogrammer fra en tidligere Office-versjon.

Undervisningsform
Klasseromsundervisning med maks 12 deltakere. En maskin utlånt til hver deltaker.

Kr. 3.200,- Inkl. lunsj og kursdokumentasjon

• Hva er Microsoft 365 (tidligere kjent som Office 365)
  • Muligheter i skyen
  • Programvare – online og installerte
  • Din lagringsplass i skyen - OneDrive
  • Jobb med dokumenter fra hvor som helst (PC, nettbrett, mobil)
  • Samhandling, samskriving og deling
  • Andre applikasjoner og mulighetsorientering, for eksempel OneNote, Teams, Planner, Sway, Forms & Stream. (Utvalg av apper vil variere avhengig av hvilket Microsoft 365 abonnement man har).

Stedsbeskrivelse

Universitetet i Stavanger, UiS-IKT, Rennebergstien 30, 4021 Stavanger

Forkunnskaper

Varighet

1 dag

Målgruppe

Kurset passer for deg som vil jobbe mer effektivt og smart i ditt Microsoft 365 abonnement!

Påmelding til Microsoft 365 grunnkurs ved Universitetet i Stavanger

Sjekk ut flere Microsoft kurs ved Universitetet i Stavanger