
DDV - Didaktisk digitalt verksted
Fremtidens klasserom
Didaktisk digitalt verksted -
Arena hvor studenter og ansatte ved lærerutdanningene kan teste og utforske digitale verktøy til bruk i undervisninga. Målet er at lærarstudenter frå UiS går ut i framtidas klasserom med høg profesjonsfagleg digital kompetanse.
Campus Ullandhaug, Hagbard Lines hus, 2. etasje i U-fløyen, rom HL U-205 Ta kontakt: Prosjektleiar Paolo H. Scarbocci Telefon: 413 90 976 E-post: ddv1@uis.no DDV er med i det europeiske nettverket Future Classroom Lab.
Framtidas klasserom handlar om å fremje lærarstudentenes profesjonsfaglege digitale kompetanse, ved å få studentane til å tenkje heilskapleg rundt pedagogikk, didaktikk og utforminga av undervisningsrom i samspel med teknologi. Didaktisk digitalt verksted (DDV) er ein annleis læringsarena med soner for utforsking og eksperimentering og for deling i plenum. Verkstaden inneheld alt mogleg utstyr frå spillmaskiner, dronar og kodeutstyr, til VR-briller, tegnebrett og iPader med ei rekke nyttige apper. Vi har òg eit eige skaperrom med mellom anna 3D-printere, vinylkutter og laserkutter. Tanken er å gi lærarutdanningane ein smakebit på klasserommet i framtida. DDV er laga spesielt med tanke på lærarutdanning, og alle dei digitale verktøya som er tilgjengeleg skal kunna brukast i undervisningssamanheng. Målet er å legga til rette for at studentane skal kunna reflektera over prosessar, læring, kompetansar, didaktikk og pedagogikk, og på den måten gjere det mogleg å utvikle eigen profesjonsfaglige didaktiske kompetanse. Rommet er delt inn i tre ulike soner, som er er velegna til ulike aktivitetar: Wild Child (utforsking, deling og kritisk tenkning) Make it (makerspace, koding, 3D-print) Game on (dataspel, VR, Adobe)
Aktuelt frå DDV
Meir frå Fakultet for utdanningsvitskap og humaniora
Uteskole: lek og læring utendørs
Uteskole og pedagogisk arbeid utendørs er en viktig og reell mulighet for skoler og barnehager i en hverdag preget av ko...
Lærerstudenter får fri tilgang til framtidens klasserom
Lærerstudentene ved Universitetet i Stavanger får nå et fortrinn mange vil misunne dem for. De får fri tilgang til Didak...
Skal utforske og lære å ta i bruk digital teknologi i læringssituasjoner
Flere studier påpeker at det er et stort gap mellom hva lærerstudenter tilegner seg av digital kompetanse og hva slags b...
Hvordan beholde engasjement?
Andrew Hargreaves, professor II ved UiS, og Dennis Shirley, professor ved Boston College, holdt seminar om sin nye bok f...
Informasjon om praksis ved lærerutdanningene i forbindelse med utbruddet av koronavirus
Undervisning og praksis blir påvirket av koronaviruset. Les mer her om hvordan det påvirker praksis for deg som er lærer...
Tre nye meritterte undervisarar ved UH-fakultetet
Professor Finn Arne Jørgensen (IKS) har saman med førsteamanuensis Tuula Skarstein (IBU) og førsteamanuensis Janne Fausk...