KÅKÅ|nomics 2022: Fagseminaret på UiS – Krigsøkonomi og sanksjoner

Onsdag 26. oktober 2022 kl. 12:15-14:00,
UiS, Arne Rettedals Hus,
AR G-001.

KÅKÅ|nomics festivalen startet med et fagseminar i regi av Handelshøgskolen ved UiS. Årets fagseminar handler om krigen i Ukraina, og korleis han har endra utsikta for verdsøkonomien.

Velkommen til fagseminar, som sett startskotet for KÅKÅ|nomics 2022!

Russlands invasjon av Ukraina, og dei omfattande sanksjonane USA og Europa har innført mot Russland som svar, har utløst økonomiske forstyrringar på fire nivå: direkte, tilbakeslag, spillover og systemisk. Men kva er dei langsiktige konsekvensane av denne forstyrringa av krigsøkonomien? Korleis påverker det handelen? Og fungerer sanksjonar som kjeppar for utviklinga av krigen?

Med på seminaret er:

• Marianne Dahl, Seniorforskar, The Peace Research Institure Oslo (PRIO)
  • Ragnar Torvik, Professor på NTNU
  • Peter A. G. van Bergejik, Professor for International Economics and Macroenonomics, Erasmus University, International Institute of Social Studies

Møteleiarar er dekan og professor ved Handelshøgskolen UiS, Ola Kvaløy, og Silje Haus-Reve, førsteamanuensis i Innovation and Regional Studies på Handelshøgskolen ved UiS.

Les meir om arrangementet, og skaff deg gratis billett, her.

I år er fagseminaret ein del av Forskermøtet 2022 som Samfunnsøkonomene skal ha i Stavanger. Les meir om Samfunnsøkonomenes Forskermøte 2022 her.

Plakat for årets fagseminar på KÅKÅ|nomics. Tektsten War Economy står over et bilde av krigsruiner
Logo Samfunnsøkonomene

Meir frå KÅKÅ|nomics 2022