UiS er ein HjemJobbHjem-arbeidsplass

UiS er ein HjemJobbHjem-arbeidsplass. Tilsette får gjennom denne ordninga tilgang til god informasjon og kjekke aktivitetar som motiverer til grøne reisevanar. Sykkelservice to gongar i året er eit av tilboda.

Kvinne på sykkel i grønne omgivelser
UiS og HjemJobbHjem ønskjer å gere det enklare å sykle til universitetet sine campusar.

Tilsette får gjennom HjemJobbHjem-ordninga tilbod om å kjøpe ein rimeleg HjemJobbHjem-billett, som er ein personleg 30-dagarsbillett tilpassa for bedriftsmarkedet. I tillegg kan ein som tilsett ved UiS bruke bysykkelen kostnadsfritt i ein time om gongen – også utan billett.

UiS og HjemJobbHjem samarbeider om å arrangere sykkelservice for ansatte og studenter to ganger i året.

HjemJobbHjem er eit samarbeidsprosjekt mellom KolumbusBysykkelen, Sykkelløftet, Statens vegvesen og kommunene Stavanger, Sandnes, Sola og Randaberg og Rogaland fylkeskommune.

Formålet med avtalen er å redusere bilandelen, få betre parkeringstilhøve, betre miljø og forbetre helsa til dei tilsette.

Les om korleis du kan bruke bysykkelen til og frå campus.

Logo HjemJobbHjem