PRINCE2® 6th edition kurs ved Universitetet i Stavanger

UiS-IKT Kurs og Kompetanse tilbyr PRINCE2® kurs og sertifisering ved Universitetet i Stavanger. Kursene gjennomføres som klasseromsundervisning.

KURS HOS UIS-IKT KURS OG KOMPETANSE VED UNIVERSITETET I STAVANGER

PRINCE2® 6th edition kurs

PRINCE2® er en av verdens mest brukte metoder for prosjektstyring. Sertifiseringen er egnet for alle som administrerer prosjekter. Dette kan være som en del av en formell prosjektledelsesfunksjon eller rolle som involverer prosjektledelse som en del av det daglige arbeidet.

Prince2® kurs ved Universitetet i Stavanger leveres i samarbeid med Sopra Steria, en samarbeidspartner til Axelos Limited.

Gå til forsiden for UiS-IKT Kurs og Kompetanse

The Prince2® courses on this page are offered by University of Stavanger, an affiliate of AXELOS Limited. Prince2® is a trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under persmission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.