Hopp til hovedinnhold

Kristin Sunde

Ekstern

Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking
Publications
  • Vitenskapelige publikasjoner
    • Sunde, Kristin; Lundetræ, Kjersti

      (2019)

      Is a faster pace of letter instruction associated with other teaching practices?

      Nordic Journal of Literacy Research

      ISSN 2464-1596.

      Volum 5.

      Hefte 2.

      s.62-78.

      DOI: 10.23865/njlr.v5.1668

    • Sunde, Kristin; Furnes, Bjarte Reidar; Lundetræ, Kjersti

      (2019)

      Does Introducing the Letters Faster Boost the Development of Children’s Letter Knowledge, Word Reading and Spelling in the First Year of School?

      Scientific Studies of Reading

      ISSN 1088-8438.

      DOI: 10.1080/10888438.2019.1615491

  • Bøker og kapitler
  • Formidling
    • Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek

      (2019)

      Rask bokstavlæring gjør at flere førsteklassinger blir gode lesere

    • Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth Emilie Sefranek

      (2019)

      Rask tilgang til bokstavene gjør at flere førsteklassinger blir gode lesere

    • Sunde, Kristin; Sædberg, Leif Tore

      (2018)

      Kva er god lese- og skriveopplæring for dei minste?

    • Sunde, Kristin; Rongved, Elisabeth

      (2018)

      Sett av tid til elevenes egen lesing!

    • Sunde, Kristin

      (2018)

      Bokstavinnlæringen – er det én ting vi glemmer?

    • Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin

      (2018)

      God begynneropplæring i lesing

    • Sunde, Kristin; Furnes, Bjarte Reidar; Lundetræ, Kjersti

      (2018)

      Introducing the letters in a faster pace - does it contribute to the development of children's literacy skills in grade 1?

    • Sunde, Kristin

      (2017)

      Bokstavinnlæring - stor endring på kort tid

    • Sunde, Kristin

      (2017)

      Teaching practice in early literacy instruction and student's development of literacy skills

    • Rongved, Elisabeth; Lundetræ, Kjersti; Sunde, Kristin

      (2017)

      Førsteklassingene lærer bokstavene raskere

    • Sunde, Kristin; Lundetræ, Kjersti; Uppstad, Per Henning

      (2017)

      Progresjon i bokstavinnlæringen - stor endring på kort tid

    • Furnes, Bjarte Reidar; Sunde, Kristin

      (2017)

      Stasjonsundervisning – bruk, aktiviteter og tilpasning i et utvalg norske klasserom

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      Introduksjonssamling Språkløyper

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      Bokstavlæring og rask progresjon

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      Vi så det allerede i 1. klasse. Tidlig innsats i leseopplæringen.

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      PIRLS, kurs for lærere

    • Sunde, Kristin

      (2016)

      Two Teachers, kurs for lærere og skoleledere

    • Sunde, Kristin; Bentsen, Edle Inga

      (2015)

      Faktorer som kan påvirke ordavkodings- og staveferdighet

    • Sunde, Kristin

      (2015)

      Hvordan bruke stasjonsundervisning?

    • Sunde, Kristin

      (2015)

      Hva er stasjonsundervisning?

  • Kunstnerisk produksjon
  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway