Anne Kristine Solberg Runestad
Førsteamanuensis
Institutt for barnehagelærerutdanning
Førsteamanuensis
Runestad, Anne Kristine Solberg
(2020)
We do the cleverest we can : Adaptation strategies in first-grade pupils preliminary reading of pedagogical screen text
s.186-194.
Runestad, Anne Kristine Solberg
(2018)
Pedagogiske skjermtekster i begynneropplæringa i et literacyperspektiv
Norsk pedagogisk tidsskrift
ISSN 0029-2052.
Volum 102.
Hefte 4.
s.325-339.
Runestad, Anne Kristine Solberg
(2013)
"Me gjørr det flinkaste me kan" : digitale læremidler og adaptasjonsprosesser i den tidlige lese- og skrivelæringa
Cappelen Damm Akademisk
s.166-198.
Runestad, Anne Kristine Solberg; Otnes, Hildegunn
(2015)
Intensjoner, adaptasjoner og leserposisjoner - En studie av pedagogiske skjermtekster for den begynnende lese- og skriveopplæringa, og av hvordan barn i førsteklasse engasjerer seg og med dem
Volum 2015.
Hefte 314.
Runestad, Anne Kristine Solberg
(2019)
The double adaptation in children´s use of educational screen texts
Jernes, Margrethe; Runestad, Anne Kristine Solberg; Solstad, Trine; Storm-Larsen, Anna Beate
(2019)
Utprøving- og kvalitetssikring av vurderingsverktøyet VEBB
Jernes, Margrethe; Runestad, Anne Kristine Solberg; Hoel, Trude; Tunkiel, Katarzyna
(2019)
Utprøving- og kvalitetssikring av vurderingsverktøyet VEBB
Jernes, Margrethe; Runestad, Anne Kristine Solberg
(2018)
Utprøving- og kvalitetssikring av vurderingsverktøyet VEBB ved UiS - deltid A
Jernes, Margrethe; Runestad, Anne Kristine Solberg
(2018)
Utprøving- og kvalitetssikring av vurderingsverktøyet VEBB - UiS - deltid B
Jernes, Margrethe; Runestad, Anne Kristine Solberg
(2018)
Utprøving- og kvalitetssikring av vurderingsverktøyet VEBB ved UiS
Runestad, Anne Kristine Solberg
(2017)
Studentaktiv undervisning i STM: Utvikling og utprøving av digitale ressurser for å fremme studentaktive undervisningsformer
Hoel, Trude; Solstad, Trine; Runestad, Anne Kristine Solberg; Jernes, Margrethe
(2019)
Å lese på på nettbrett eller lese i bok?