Hopp til hovedinnhold

Enrico Pollarolo

Stipendiat

Læringsmiljøsenteret, avd. Stavanger
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
HG N-317
Publications
  • Vitenskapelige publikasjoner
    • Robotti, Elisabetta; Morselli, Francesca; Granone, francesca; Pollarolo, Enrico

      (2019)

      “Outdoor mathematics education”: analisi di un caso di studio sviluppato nella scuola dell’infanzia Norvegese e Italiana

      Convegno Internazionale Educazione, Terra, Natura

  • Bøker og kapitler
  • Formidling
    • Granone, Francesca; Morselli, Francesca; Robotti, Elisabetta; Pollarolo, Enrico

      (2020)

      An outdoor mathematical experience in Italian and Norwegian kindergartens analyzed from different mediational perspectives: a case study

    • Pollarolo, Enrico

      (2020)

      Higher-Order Thinking in Early Childhood Education and Care

    • Granone, francesca; Pollarolo, Enrico; Morselli, Francesca; Robotti, Elisabetta

      (2019)

      The effectiveness of outdoors education on kindergarten children’s mathematical argumentation: a case study

    • Granone, francesca; Pollarolo, Enrico

      (2019)

      Evaluation of children´s development and expression of geometric thought: a case study

    • Granone, francesca; Pollarolo, Enrico

      (2018)

      En eksempelstudies evaluering av 3 år gamle barns geometriske tankegang i en norsk og en internasjonal barnehage

    • Pollarolo, Enrico; Granone, francesca

      (2018)

      Kan utematematematikk gi et godt utgangspunkt for å øke viktige kompetanser som bidrar til en bærekraftig framtid? En eksempelstudie

  • Kunstnerisk produksjon
  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway