Enrico Pollarolo
Stipendiat
Stipendiat
Robotti, Elisabetta; Morselli, Francesca; Granone, francesca; Pollarolo, Enrico
(2019)
“Outdoor mathematics education”: analisi di un caso di studio sviluppato nella scuola dell’infanzia Norvegese e Italiana
Convegno Internazionale Educazione, Terra, Natura
Granone, Francesca; Morselli, Francesca; Robotti, Elisabetta; Pollarolo, Enrico
(2020)
An outdoor mathematical experience in Italian and Norwegian kindergartens analyzed from different mediational perspectives: a case study
Pollarolo, Enrico
(2020)
Higher-Order Thinking in Early Childhood Education and Care
Granone, francesca; Pollarolo, Enrico; Morselli, Francesca; Robotti, Elisabetta
(2019)
The effectiveness of outdoors education on kindergarten children’s mathematical argumentation: a case study
Granone, francesca; Pollarolo, Enrico
(2019)
Evaluation of children´s development and expression of geometric thought: a case study
Granone, francesca; Pollarolo, Enrico
(2018)
En eksempelstudies evaluering av 3 år gamle barns geometriske tankegang i en norsk og en internasjonal barnehage
Pollarolo, Enrico; Granone, francesca
(2018)
Kan utematematematikk gi et godt utgangspunkt for å øke viktige kompetanser som bidrar til en bærekraftig framtid? En eksempelstudie