Fiona van Schaik

Universitetslærer i drama

Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for barnehagelærerutdanning
Publikasjoner
  • Vitenskapelige publikasjoner
  • Bøker og kapitler
  • Formidling
    • van Schaik, Fiona; Skarstein, Frode

      (2022)

      Pre-service teachers' views on human-induced climate change and how to teach it.

      11th World Environmental Education Congress;

      2022-03-14 - 2022-03-18.

    • van Schaik, Fiona

      (2022)

      Klimarelatert usikkerhet og bruk av brettspill: Lærerstudenter relaterer usikkerheter i spill til utfordringer i klimaproblematikken.

      NABUs årskonferanse: Bærekraft og utdanning i krisetider;

      2022-11-21 - 2022-11-22.

    • Scarbocci, Paolo Haaland; van Schaik, Fiona

      (2022)

      Perspektiver på elevmedvirkning i en urolig verden .

      Planleggingsdag;

      2022-08-15 - .

    • van Schaik, Fiona

      (2022)

      Spill i skolen.

      Fagdag;

      2022-02-08 - .

    • van Schaik, Fiona; Scarbocci, Paolo Haaland

      (2022)

      Koding i Minecraft Education Edition & Algoritmisk tenkning.

      Fagdag;

      2022-03-29 - .

    • van Schaik, Fiona

      (2022)

      Bærekraft og spill.

      Gjesteforelesning;

      2022-09-22 - .

    • Mossige, Margunn; van Schaik, Fiona

      (2021)

      Hvordan få til profesjonsfaglig utvikling?.

      Utvidet nettverk BS3 ;

      2021-04-13 - .

    • van Schaik, Fiona

      (2021)

      Playing wicked games: Climate change uncertainty in games for environmental education. SYMP 15981 Addressing risk in science education - contemporary approaches to science | environment | health through the lenses of risk.

      ESERA 2021;

      2021-08-30 - 2021-09-03.

    • Skarstein, Frode; van Schaik, Fiona

      (2021)

      Pre-service teachers' attitudes towards climate change and how to teach it.

      Nordisk forskningskonferanse for bærekraft i utdanning;

      2021-10-21 - 2021-10-22.

    • van Schaik, Fiona

      (2021)

      Playing wicked games: Usikkerhet i spill-basert klimaundervisning.

      Programområdeseminar Transforming Education;

      2021-09-20 - 2021-09-21.

    • van Schaik, Fiona

      (2021)

      Playing wicked games: Usikkerhet i spill og klimaundervisning.

      Instituttmøte ;

      2021-10-05.

    • van Schaik, Fiona

      (2021)

      Hva skjer hvis...? Usikkerhet i spill og klimaundervisning.

      Hell-seminaret 2021;

      2021-11-17 - 2021-11-18.

    • van Schaik, Fiona

      (2020)

      Playing with questions in climate change education.

      Bærekraftseminarets Pecha Kucha-ettermiddag;

      2020-12-01 - .

  • Kunstnerisk produksjon
  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway