Ingunn Eikeland

Førsteamanuensis i pedagogikk

Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora
Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk
HG R-407
Publikasjoner
  • Vitenskapelige publikasjoner
  • Bøker og kapitler
  • Formidling
    • Eikeland, Ingunn

      (2022)

      School leaders’ perspectives on pupil diversity and adapted education.

      NERA 2022;

      2022-06-01 - 2022-06-03.

    • Eikeland, Ingunn

      (2019)

      Leading for diversity: Head teachers’ significance for the development of practices for adapted education in lower secondary schools in Norway.

      Researching the Norwegian school system – perspectives on inclusion and exclusion;

      2019-09-17.

    • Eikeland, Ingunn

      (2017)

      Capacity for Diversity: a Conceptual Paper on Differentiation in Education.

      ECER 2017;

      2017-08-21 - 2017-08-24.

  • Kunstnerisk produksjon
  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway