Jeanette Halvorsen
Stipendiat i utdanningsvitenskap
Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning
Stipendiat i utdanningsvitenskap
Halvorsen, Jeanette; Ertesvåg, Sigrun K.; Roland, Pål
(2023)
Teachers’ participation in evaluating a web-based tool to monitor intervention fidelity. Teachers’ participation in evaluating a web-based tool to monitor intervention fidelity.Educational Research.
ISSN 0013-1881.
Volum 65.
Hefte 3.
s.357-374.
Egeland, Karina M.; Engell, Thomas; Halvorsen, Jeanette; Varsi, Cecilie
(2022)
Proceedings from the Second Annual Conference of the Norwegian Network for Implementation Research. Proceedings from the Second Annual Conference of the Norwegian Network for Implementation Research.Global Implementation Research and Applications.
ISSN 2662-9275.
Hefte 2.
s.332-339.
Halvorsen, Jeanette
(2023)
Fidelity to planned pre-intervention training for teachers in the Resilient intervention through digital implementation-delivery: why the support system matters.
Brown Bag;
2023-03-01 - .
Halvorsen, Jeanette
(2023)
Understanding the variability in implementation quality in the Resilient intervention.
Brown Bag;
2023-10-25 - .
Halvorsen, Jeanette
(2023)
Erfaringer med å håndtere observasjon og fokusgruppe i kombinasjon i en studie.
Kvalitatvt forum;
2023-12-07 - .
Halvorsen, Jeanette
(2023)
Introduction to implementation and process evaluation (IPE).
Temagruppemøte;
2023-02-16 - .
Halvorsen, Jeanette
(2021)
Utvikling og testing av app til bruk for måling av fidelity i implementering og prosessevaluering (IPE).
Fagkonferanse om forskningsbasert implementeringskunnskap;
2021-11-19.
Halvorsen, Jeanette
(2021)
Utvikling og testing av app til bruk for måling av fidelity i implementering og prosessevaluering (IPE).
Kvalitativt forum;
2021-12-08 - .
Halvorsen, Jeanette
(2021)
Steg-for-steg-instruksjonsvideo ROBUST web-app for lærere .
Informasjonsvideo til bruk i forskningsprosjekt;
2021-05-28 - .
Halvorsen, Jeanette
(2021)
Fidelity som konsept i implementerings og prosessevaluering (IPE).
Forskergruppemøte;
2021-03-22 - .