Hopp til hovedinnhold

Mari Flønes

Stipendiat

Fakultet for utøvende kunstfag
Avdeling for jazz, dans, PPU og musikkproduksjon
Publikasjoner
  • Vitenskapelige publikasjoner
  • Bøker og kapitler
  • Formidling
    • Flønes, Mari

      (2022)

      How do I perform and choreograph for response-ability as a dance artist in public elementary school? .

      Children, Youth and Performance. Online Conferennce 2022.;

      2022-06-24.

    • Flønes, Mari; Øyen, Elen

      (2022)

      Mangfold i utdanningsforløpet i dans?.

      Nasjonal konferanse for dans;

      2022-10-20.

    • Flønes, Mari

      (2022)

      Plunged into dance – a relational and performative approach to dance in elementary school.

      INTERSTICE - Transnational meeting and training activity;

      2022-10-04.

    • Flønes, Mari

      (2022)

      Entangled Through Dance.

      Arts in Action. Urgencies in Art and Art Education. ;

      2022-06-09.

    • Flønes, Mari

      (2022)

      Diffracting Through Dance: a Fieldwork of the Body.

      18th International Congress of Qualitative Inquiry;

      2022-05-20.

    • Flønes, Mari; Alberts, Kristoffer Berre

      (2022)

      Interdisiplinære samarbeid i høyere utdanning.

      Fagdag;

      2022-06-15.

    • Flønes, Mari

      (2022)

      Choreography as Expanded Pedagogic Practice/Pedagogy as Expanded Choreographic Practice.

      15th NOFOD Conference. Moving, relating, commanding: Choreographies for bodies, identities and ecologies;

      2022-07-06.

    • Flønes, Mari

      (2021)

      Midtveisseminar.

      Midtveisseminar PhD;

      2021-04-12.

    • Flønes, Mari

      (2021)

      Sammenvevd og sammenlevd - et koreografisk-didaktisk forskningsprosjekt i grunnskolen.

      Danspedagogiska forskningsgruppen;

      2021-10-19.

    • Flønes, Mari; Andersen, Tine; H. Nymark, Maren; Brinchmann, Marianne

      (2021)

      The choreography of teaching and learning bodies in primary school; entanglements through dance.

      Bodily Learning 2021;

      2021-04-22 - 2021-04-23.

    • Flønes, Mari

      (2021)

      Presentasjon PhD-prosjekt.

      Avhandlingsseminar;

      2021-06-24.

    • Flønes, Mari; Alberts, Kristoffer Berre

      (2021)

      Presentasjon kunstnerisk utviklingsprosjekt i musikk og dans.

      Rektormøtet;

      2021-04-19.

    • Flønes, Mari

      (2021)

      Skolene må eie kunstfagene selv.

      Stavanger Aftenblad.

      ISSN 0804-8991.

    • Alberts, Kristoffer Berre; Flønes, Mari

      (2020)

      CEMPE.

      CEMPE ;

      2020-11-13.

    • Flønes, Mari; Loquet, Monique

      (2019)

      Apprendre à créer en danse, quelle éducation de l’attention et du sensible ? L’exemple de « tirer la corde ».

      Congrès international de la Théoriede l’Action Conjointe en Didactique 2019;

      2019-06-25 - 2019-06-27.

    • Flønes, Mari

      (2019)

      To create in dance, an education in attentiveness and sensitiveness? The case study of « Dancing with Gaspard » .

      Art in Education - Building Partnerships with Artists, Schools, Young People and Communities;

      2019-08-28 - 2019-08-30.

    • Flønes, Mari

      (2019)

      Apprendre à danser en présence,le cas de Hans au jeu de l’aveugle .

      Séminaire ACORE;

      2019-10-10 - 2019-10-11.

  • Kunstnerisk produksjon
    • Dybwik, Siri; Flønes, Mari; Fossdal, Nils Christian

      (2020)

      BLÅfugl forestilling/Kunstnerisk utviklingsarbeid/16.11.2020/versjon 2, samarbeid med phd stipendiat Mari Flønes.

      forestilling/forskning.

    • Dybwik, Siri; Fossdal, Nils Christian; Flønes, Mari

      (2020)

      BLÅfugl forestilling/Kunstnerisk utviklingsarbeid/16.11.2020/versjon 1, samarbeid med phd stipendiat Mari Flønes.

      forestilling/forskning.

  • Kommersialisering
  • Cristin hovedlogo, Cristin current research information system in Norway