-
Undheim, Marianne
(2022)
Challenges and opportunities of digital technology use in Norwegian ECEC settings.
-
-
Undheim, Marianne
(2022)
Barnehageforskning - er det praktisk nok til at jeg kan bruke den?.
-
-
Undheim, Marianne
(2022)
Digital teknologi i barnehagen: Digital praksis i Time kommune.
-
-
Undheim, Marianne;
Unstad, Torstein
(2022)
Fagområdene fra et etisk-digitalt perspektiv (workshop i Time).
-
-
Undheim, Marianne;
Unstad, Torstein
(2022)
Fagområdene fra et etisk-digitalt perspektiv (Stavanger).
-
-
Skarstein, Tuula Helka;
Undheim, Marianne
(2022)
Barnehagelærerstudenter fordyper seg faglig fra første semester.
-
-
Undheim, Marianne
(2022)
PhD-research: The process is not enough.
-
-
Undheim, Marianne
(2022)
Digital storytelling: Digital technology as a pedagogical tool in ECEC.
-
-
Undheim, Marianne
(2022)
Animation workshop for "The STEAM upgrade".
-
-
Undheim, Marianne
(2022)
Kreative samarbeidsprosesser.
-
-
Oke, Meera;
Undheim, Marianne
(2022)
Co-construction of digitally animated stories as a practice in early childhood teacher preparation in Ireland.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Barn skal leke, klatre i trær og slå seg, men de bør også få erfaring med teknologien.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Digital Stories – Creating a link between ECEC and ECTE.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Children’s Participation – ECE in Norway.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Slik holder barnehagene foreldrene oppdatert: Noen melder fra om hver drittbleie, andre sender ukesrapport.
-
-
Undheim, Marianne;
Unstad, Torstein;
Dardanou, Maria;
Kucirkova, Natalia
(2021)
Developing Norwegian kindergarten teachers’ digital competence through a national learning network.
-
-
Kucirkova, Natalia;
Undheim, Marianne
(2021)
Er du bekymret for barnas «skjermtid»? Det er ikke skjermen som er problemet!.
Forskersonen.no
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Young children and teachers creating digital stories in ECEC.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Creating stop-motion animation movies with young children.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Teachers´ pedagogical strategies during a digital story creation process.
-
-
Kucirkova, Natalia;
Unstad, Torstein;
Undheim, Marianne;
Dardanou, Maria
(2021)
Profesjonell faglige utvikling med digital teknologi hos barnehagepersonalet gjennom workshop.
-
-
Undheim, Marianne;
Hoel, Trude
(2021)
The interplay between visual and auditive modalities - in children's animated story.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
"Once upon a time the lion and the leopard were fighting".
Practical Literacy: the Early and Primary Years
ISSN 2204-3667.
Volum 26.
Hefte 3.
s.21-23.
-
-
Undheim, Marianne;
Kucirkova, Natalia;
Unstad, Torstein;
Dardanou, Maria
(2021)
Digital kompetanse og forskningsperspektiver (workshop i Stavanger).
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Animated stories with children.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Kodeleker i barnehagen.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Children’s participation in an animation project.
-
-
Undheim, Marianne;
Stangeland, Elisabeth Brekke;
Eidsvåg, Gunnar Magnus
(2021)
FILIORUM lanserer Ressursbank for barnehagen.
-
-
Undheim, Marianne;
Stangeland, Elisabeth Brekke
(2021)
Lanserer ressursbank og inviterer til konferanse - for å dele forskning med barnehagene.
-
-
Undheim, Marianne
(2021)
Creating animated stories with children.
-
-
Undheim, Marianne;
Jernes, Margrethe
(2021)
Samtaler om mediet i samtalebasert lesing i barnehagen.
-
-
Undheim, Marianne;
Dardanou, Maria
(2021)
Digital dømmekraft (workshop i Stavanger).
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Kreativ og skapende bruk av digital teknologi – i barnehagen og på IBU.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Creative use of digital technology.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Digital teknologi i barnehagelærerutdanningen.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
The Process Is Not Enough.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Barnehagebarns multimodale digitale fortellinger - en remiks av kulturelle ressurser.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Animasjon med barn (DDVs Sommerskole 2020).
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Digitale ressurser i utdanningen.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
– For barna var det viktig å kunne dele den digitale fortellingen med andre barn.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Digital tools in early years settings.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Barnehagebarn og digitale fortellinger.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Bruk av film i barnehageforskning.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Barnehagebarn stortrives når de får lage digitale fortellinger.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
A meta perspective on joy and challenges with academic writing.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Digital kreativitet (DDVs Sommerskole 2020).
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Early Childhood Education in Norway and Children’s Participation.
-
-
Undheim, Marianne
(2020)
Barnehagebarn vil se resultater når de lager digitale fortellinger.
-
-
Undheim, Marianne;
Jernes, Margrethe
(2019)
Collaborative multimodal digital stories in kindergarten.
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Children and Teachers Create multimodal Digital Stories Together (prosjektpresentasjon).
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Designing multimodal digital stories in kindergarten.
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Digitalisering i barnehagen – hvordan kan digitale verktøy brukes i barnehagen?.
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Digital kompetanse og animasjon i barnehagen (undervisning BULL våren 2019).
-
-
Undheim, Marianne;
Hoel, Trude
(2019)
Barnehagebarn skaper animasjonsfilm sammen.
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Barn og barnehagelærere designer multimodale digitale fortellinger sammen.
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Animasjon med barn - fra ide til ferdig film.
-
-
Undheim, Marianne;
Hoel, Trude
(2019)
Children’s Collaborative Multimodal Digital Stories.
-
-
Undheim, Marianne
(2019)
Digital kompetanse i barnehagen (undervisning BULL høsten 2019).
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Animasjonsprosjektet.
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Digital dømmekraft i barnehagen - Hva er lov? Hva er lurt?.
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Collaborative Digital Design Processes (prosjektpresentasjon).
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Children’s Participation in Collaborative Digital Design Processes.
-
-
Undheim, Marianne;
Jernes, Margrethe
(2018)
Barnehagens digitale praksis.
-
-
Jernes, Margrethe;
Undheim, Marianne
(2018)
Barnehagens digitale praksis - barns digitale hverdag.
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Om teknologi i undervisningen.
-
-
Undheim, Marianne
(2018)
Children Designing Multimodal Digital Stories.
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Med blikk på teknologi, pedagogikk og fag som en integrert enhet i barnehagen (prosjektpresentasjon).
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Digital kompetanse og animasjon i barnehagen (undervisning BULL høst 2017).
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Digital Production Activities (poster presentation).
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Medskapende og utforskende barn (kurs).
-
-
Undheim, Marianne;
Vangsnes, Vigdis
(2017)
Digital stories and preschool teachers' competence.
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Norske skolebarn lærer av roboter.
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Digital praksis i ny rammeplan.
Barnehagenytt
ISSN 2387-4635.
Volum 20.
Hefte 03.
s.8-9.
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Preschool children's multimodal stories.
-
-
Undheim, Marianne
(2017)
Læring gjennom samarbeid i en digital design prosess (presentasjon av oppgave).
-