Miriam Emilie Choi-Natvik
Stipendiat i utdanningsvitenskap/lesevitenskap
Nasjonalt senter for leseopplæring og leseforsking
Stipendiat i utdanningsvitenskap/lesevitenskap
Choi-Natvik, Miriam Emilie
(2022)
Examples of how teachers respond when students are reading subject area texts in L1 and science in upper elementary school.
ARLE 2022;
2022-06-15.
Choi-Natvik, Miriam Emilie
(2022)
Eksempler på hvordan lærere responderer for å støtte elevenes innsats og utholdenhet når de leser sakprosatekster i fag på mellomtrinnet. En designbasert studie.
Skriv!Les! 2022;
2022-05-10.
Pedersen, Tor Henning Valnes; Eng, Anne-Lise; Choi-Natvik, Miriam Emilie
(2019)
Akademisk skrivestøtte – fysisk og digital: Skrivekurs på podcast (Beste praksis).
VIRAK Konferansen for universitets- og høgskolebibliotek;
2019-06-13 - 2019-06-14.
Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Røislien, Jo
(2018)
11. Fra kaos til struktur – slik bygger du opp en akademisk oppgave.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
Podkasten om akademisk skriving.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
7. Slik blir det lettere å skrive oppgave – skriveprosessen.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Røislien, Jo
(2018)
6. Les noe gøy for å lære!.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Husebø, Dag
(2018)
1. Hjelp, jeg er blitt student!.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Røislien, Jo; Nielsen, Ingrid
(2018)
8. Er det lov å skrive “jeg”?.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Blåsternes, Terje
(2018)
9. Slik unngår du plagiering.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
4. Derfor skal du ta pauser.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Røislien, Jo
(2018)
10. Slik får du bedre språk i oppgaven.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
3. Hvordan skal jeg rekke alt? Tidsplanlegging er løsningen.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Husebø, Dag
(2018)
2. Akademiske ord og begreper for dummies.Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes
(2018)
5. Slik leser du mer effektivt.