Velkommen til opplæring i bruk av pustestøttemaskiner

Mandag 20. mars 2023 kl. 08:30-14:30,
Helse Campus Stavanger.

For medarbeidere i kommuner og på SUS

Medisinsk teknolog foran skjermer

Avdeling for behandlingshjelpemidler (BHM) ved Stavanger universitetssjukehus HF inviterer til opplæring i bruk av pustestøttemaskiner. Forskrift om håndtering av medisinsk utstyr krever at den som håndterer et medisinsk utstyr har fått opplæring og at opplæringen blir dokumentert.

Vi tilbyr opplæring i bruk av følgende pustestøttemaskiner:

• CPAP AirSense 10 og 11 – intermitterende, med ventilert og ikke ventilert maske og bruk av forstøver apparat Aeroneb Pro X
  • CPAP AirSense 10 og 11 (søvnapnepasienter)
  • BiPAP – Lumis 100
  • BiPAP - Prismavent

Meld deg på her deltaker.no Påmeldingsfrist er 15. mars 2023

NB: Ønsker du å delta på kun utvalgte tema må du oppgi det i påmeldingsskjema. Da forsøker vi å tilrettelegge for det.

Slik finner du fram

Helse Campus Stavanger, Innovasjonspark Stavanger bygg i2, Professor Olav Hanssens vei 7A, Stavanger.

Det er begrenset gjesteparkering ved Innovasjonsparken. Vi anbefaler derfor å ta buss eller sykle. Busser som går til Universitetet i Stavanger (UiS) går forbi Innovasjonsparken, stoppested er Oljedirektoratet. Se kart her!