Finn innhold
Filtrer etter kategori
Forskning
Vis 6 treff
Det kan være ekstra utfordrende for sjenerte barn å begynne i barnehagen. For å støtte og hjelpe dem til å trives best mulig, er det viktig at personalet ser og anerkjenner barnas behov i ulike situasjoner. Et ekstra tett og godt samarbeid med foreldrene og i personalet er derfor viktig når man har sjenerte barn på avdelingen.
Her finner du en oversikt over videreutdanningsemner du kan ta på Nasjonalt lesesenter i studieåret 2024/2025. Alle emnene er tilpasset slik at du kan ta dem samtidig som du er i jobb.
En skapende prosess med digital teknologi er en kompleks prosess bestående av tradisjonelle ikke-digitale og nye digitale aktiviteter. For å involvere barna i prosessen må barnehagepersonalet ta i bruk ulike pedagogiske strategier. Men, for barna holder det ikke å fokusere bare på prosessen – for barna er også det ferdige produktet viktig.
Medlemmene av redaksjonsrådet for Lærerutdanningsportalen finner du her.
Få oversikt over regelverk, retningslinjer og skjema for bruk i ph.d.-løpet ved Universitetet i Stavanger.
Få oversikt og informasjon om de ulike fasene i ph.d.-løpet ved Universitetet i Stavanger.
Dersom kandidaten underveis i studiet har behov for ytterligere informasjon, anbefales det i første omgang å ta kontakt med ph.d.-veileder, alternativt med instituttleder/arbeidsgiver eller med fakultetets ph.d.-koordinator.