AKSEL

AKSEL er en aktiv linjeforening som jobber for et bedre studentmiljø for alle maskin-, marin- og offshore-studenter på UiS, både faglig og sosialt.

Vi ønsker at alle skal finne sin plass, og bli kjent med andre studenter.
AKSEL logo

Vi ønsker at alle skal finne sin plass, og bli kjent med andre studenter. Derfor arrangerer vi jevnlig ulike arrangementer, som alle våre medlemmer kan delta på. Det blir blant annet arrangert bedriftspresentasjoner, studietur, julebord, med mer.

AKSEL har sitt eget fotballag. Her får studentene mulighet til å bli kjent med andre studenter på tvers av linjer og studieår, med en felles interesse.

Følg AKSEL på sosiale medier for å få med deg de forskjellige aktivitetene!

AKSEL har studierom i Kjølv Egelands hus, romnummer E-120. Her kan du bli kjent med andre maskinstudenter og jobbe i rolige omgivelser. Alle våre medlemmer er velkomne til å sitte og jobbe, eller være sosiale. Vi har et godt arbeidsmiljø hvor vi hjelper hverandre med hva enn det skulle være.

Du er kanskje også interessert i