Folken – studentane sitt kulturhus i Stavanger

Konsert? Teater? Quiz? Stand Up? På Folken, studentane sitt kulturhus i Stavanger, ventar kanskje ditt livs konsertoppleving, ein heidundrande fest i Grottene, eit roleg parti sjakk over ein pils eller ein kopp kaffe i Kafé Akvariet.

Konsert i storsalen på Folken

Konsert i Storsalen på Folken. Her er det ukentlege konsertar, minst! Foto: John Rodger/Folken.

Artist på scenen på Folken

Folken er ein viktig kulturarena for heile regionen, med musikk i alle sjangrar. Foto: Teodor Bø/Folken.

To studenter med filmkamera på studenthuset Folken

Folken blir i stor grad drive av frivillige studentar knytt til dei ulike “husgjengane”. Her er Fotogjengen i aksjon. Foto: Johanna Instebø/Folken.

Artist Izabell på scenen på Folken

Artisten Izabell lagar liv i Storsalen. Foto: Martin Basauri/Folken.

Folken. Foto: Siri Jeanette Pedersen

Folken er ein kjempefin stad å engasjere seg som student!

Dansende studenter på Folken omgitt av ballonger

Dans, fest og moro på Folken!

Huset Folken med hovedinngang

Folken ble åpna som studenthus i 1988 og drives av Stiftelsen Studentersamfunnet Folken.

Folken er studenthuset i sentrum, der Ny Olavskleiv møter Løkkeveien. Der studentar møtast, uavhengig av utdanningsinstitusjon. I tillegg til å vere studentane sin møtestad i sentrum er Folken òg ein viktig kulturarena for heile regionen, kor rytmisk musikk i alle sjangrar blir presentert heile året. Som konsertscene er Folken etablert lokalt og nasjonalt.

Bli med som frivillig

Folken er òg ein kjempefin stad å engasjere seg som student. Huset blir i stor grad drive av frivillige studentar knytt til dei ulike “husgjengane”, som Servering-, Lyd- og Lys, Foto- og Musikkgjengen. Å bli frivillig på Folken er ein kjempefin måte å lære litt ekstra ved sidan av studiet, og samtidig treffe nye venner!

Viss du vil bli med som frivillig, eller har fleire spørsmål rundt det, kan du sende oss ein e-post: blimed@folken.no.

Leig lokala våre gratis

Leig eit av våre lokale gratis til studentfestar eller andre studentrelaterte arrangement. Vi har tre lokale: Storsalen, Grottene og Akvariet.

Sjekk ut
www.folken.no for meir informasjon!

Bli med som frivillig!
Huset blir i stor grad drive av frivillige studentar knytt til dei ulike “husgjengane”, som Servering, Lyd- og Lys og Musikkforeninga. Video er laget av Fotogjengen på Folken, ved Daniel Fatnes, Mattias Eriksson og Johanna Instebø, som alle er fjernsyn- og multimedieproduksjon-studenter ved UiS.

Kontaktinfo Folken

Folken opningstider