Ta en utdanning innen digital serviceledelse, hotelledelse eller reiselivsledelse

Vil du ha en utdanning der du kan jobbe i store deler av verden, og i en dynamisk og voksende servicesektor?

Norsk hotellhøgskole (NHS) ved Universitetet i Stavanger kan du utvikle deg til en kompetent leder med solid utdanning. Instituttet har eget studentledet jobbsenter og mentorprogram, som gir deg direkte tilgang til dyktige personer i servicebransjen.

Våre utdanninger åpner dørene for varierte karrieremuligheter på tvers av ulike sektorer. Vi har et sterkt samarbeid med næringslivet, og våre tidligere studenter gir deg en enestående mulighet til å bygge ditt eget nettverk.

1. Bred kompetanse

Studier ved NHS gir deg bred kunnskap innen service, markedsføring, økonomi, ledelse og personalansvar. Hos oss tilegner du deg vesentlige lederegenskaper for en karriere i næringslivet generelt, og hotell- og reiselivsbransjen spesielt.

2. Du får internasjonale muligheter allerede under studiene

Servicebransjen er global. Derfor gir vi deg muligheten til å jobbe og tenke internasjonalt. Utvekslingsprogrammer i utlandet gir deg internasjonale kontakter og karrieremuligheter allerede under studiene. Du kan også ta en 2-årig master i Service Leadership in International Business.

3. Ta del i innovative løsninger

NHS har et av Europas største forskningsmiljøer innen ledelse, hotell- og reiseliv som hele tiden har fokus på nye trender og innovative løsninger. Et av våre nyeste studier er bachelor i digital Serviceledelse, som gir deg bred og yrkesrettet kompetanse.

4. Bli historisk!

Som student ved Norsk hotellhøgskole (NHS) blir du en del av historien og går inn i en over 100 år lang studietradisjon. Helt siden 1912 har NHS utdannet ledere innen hele næringslivet i inn- og utland. En utdanning fra oss gir deg karrieremuligheter til offentlig og privat næringsliv, og du får spesialkompetanse innen hotell, reiseliv eller digital serviceledelse.

Utdanningene ved NHS

Dette synes studentene våre

Reiselivsledelse er et internasjonalt studium som åpner mange muligheter både for arbeid og videreutdanningen i ulike land. Jeg får god kompetanse både i reiseliv og ledelse, slik jeg kan jobbe i svært mange ulike stillinger både i offentlig og privat sektor.

Amal , student på reiselivsledelse.

Bevisst eller ubevisst, man knytter mange gode og nyttige relasjoner på NHS som jeg har fått mye glede og nytte av både profesjonelt og privat i ettertid.

Gaute , tidligere student på reiselivsledelse

Flere spennende studieretninger

Bli student hos oss